جمع کننده ها چیز مهم بعدی در DeFi هستند

عکس پروفایل نویسنده

@کارل لنگکارل لنگ

همیار فناوری (e27 ، بنزینگا و موارد دیگر)

شکی نیست که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) داغترین روند در رمزنگاری است ، اما در عجله برای تمرکززدایی خدمات مالی ، ممکن است تجربه مصرف کننده پشت سر گذاشته شود. پروتکل های DeFi و مبادلات متمرکز هر دو ، به روش های خاص خود ، از طریق پست انجام می شوند. پروتکل ها توسط پشته های فناوری ناسازگار و زنجیره های بلوکی جدا شده باقی می مانند ، در حالی که صرافی های متمرکز توسط کنترل های نظارتی کشورهایی که در آن فعالیت می کنند ، جدا می شوند.

این آگاهی رو به رشد در این بخش وجود دارد که گرچه تمرکززدایی خدمات مطلوب است ، اما تجربه کاربر قطعه ای که غالباً از آن عدم تمرکز حاصل می شود ، مطلوب نیست. اینجا جایی است که تجمع کنندگان DeFi وارد عمل می شوند و پروتکل های فردی را به یک رابط ساده متصل می کنند که می تواند سفر مشتری را به طور چشمگیری بهبود بخشد.

همه چیز را جمع کنید

در حالی که تجمع دهنده ها بسیاری از پروتکل ها را در DeFi در یک رابط کاربری قابل کنترل واحد قرار می دهند ، آنها این کار را می کنند بدون اینکه اساساً اعتبار غیرمتمرکز آن را به خطر بیندازند. در حقیقت ، می توان ادعا کرد که با اجازه دادن به کاربران برای دسترسی به پروتکل های متعدد از یک رابط واحد ، امکان تمرکززدایی در فضا را افزایش می دهد. جمع کننده ها کاربران را قادر می سازند “در اطراف” خرید کنند ، افق دید خود را گسترش دهند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور