جمع بندی PTC: رهبران مرکز داده آینده صنعت را گسترش می دهند | دانش مرکز داده

یادداشت ویراستار: حرکت دهندگان و تکان دهنده های مرکز داده این هفته در هاوایی گرد هم آمدند تا در کنفرانس سالانه شورای ارتباطات از راه دور اقیانوس آرام (PTC) در مورد آینده صنعت بحث کنند. کارشناس مرکز داده و دانش مرکز داده بیل کلیمن، سردبیر، پنج نکته مهم خود را از رویداد PTC ارائه کرد.

بیل کلیمن، ویراستار مشارکت کننده در مرکز داده، و رئیس برنامه مرکز داده جهان

بیل کلیمن، ویراستار مشارکت کننده در مرکز داده، و رئیس برنامه مرکز داده جهان

این اولین باری بود که در PTC شرکت کردم و تجربه خوبی بود. خارج از این واقعیت که ما در هاوایی بودیم، این کنفرانس مملو از رهبران مرکز داده، نوآوران، کارآفرینان و سرمایه گذاران بود. بهترین بخش کنفرانس؟ ارتباط و یادگیری با بسیاری از افراد شگفت انگیز بود. با این حال، چند بحث وجود داشت که واقعاً برجسته بود.

پایداری

در جلسه ای با جو کاوا (گوگل)، جنیفر روچ (اوراکل)، جاناتان اتکین (RBC Capital Markets) و جولی مایکلسون (شرکت سان) که توسط جنیفر وایتزل (GLP) مدیریت می شد، پیام بسیار روشنی در مورد پایداری و سرمایه گذاری دریافت کردیم. ، و زیرساخت.

ما فعالانه در حال کار برای ایجاد یک پلت فرم زیرساخت دیجیتال سبزتر و پایدارتر هستیم. فراتر از مفاهیمی مانند ESG، تمرکز قابل توجهی بر روی طراحی های محاسباتی بدون کربن است. بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی (IEA)، مراکز داده 3 درصد از انرژی جهانی را مصرف می کنند و حدود 1 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهانی از مراکز داده است. هدف تمرکز گسترده تر بر آینده انرژی و ایجاد راه حل های مرکز داده پایدار است. پیام واضح بود: نوآوران و سرمایه گذاران به طراحی مرکز داده و اثرات زیست محیطی اهمیت می دهند.

سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال

گوش دادن به کمک سرمایه گذاران برای هدایت مکالمات پیرامون زیرساخت دیجیتال واقعا سرگرم کننده بود. دیدن همسویی مستقیم بین رهبران مرکز داده و سرمایه گذارانی که نحوه ورود زیرساخت های دیجیتال به بازار را شکل می دهند بسیار عالی بود. با توجه به این نکته، اجازه دهید روی یک جلسه خاص تمرکز کنیم که در آن چند رهبر در مورد رشد و چشم انداز صنعت مرکز داده بحث کردند.

اول، ما شاهد نوسانات زیادی در فناوری هستیم. با این حال، سطح اتصالی که ما تجربه می کنیم، فقط در حال افزایش است. با در نظر گرفتن این موضوع، تمرکز بیشتری بر نحوه مصرف دلارهای سرمایه گذاری وجود دارد. به عنوان مثال، به دلیل هزینه‌های سرمایه و عملیاتی بالاتر، با احتیاط بیشتر نسبت به دارایی‌های با رشد پایین‌تر، بررسی دقیق‌تری وجود دارد. پیشروان مراکز داده و فرامقیاس باعث گسترش قوی در چندین بازار خواهند شد. به طور خاص، انتظار رشد در مناطق کمتر توسعه یافته مانند آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا را داشته باشید. این گسترش به موازات استقرار جهانی 5G است، زیرا اتصال برای کمک به گسترش سریع زیرساخت دیجیتال بسیار مهم است. در طول جلسه، پیتر هاپر از Digital Bridge به بهترین نحو این را بیان کرد: “اگر ابر رشد کند، ما به آسمان بیشتری نیاز داریم.”

5G برای بازارهای نوظهور

ضروری است که روی یک نکته کلیدی از به روز رسانی قبلی باقی بمانید. گسترش در بازارهای نوظهور عمدتاً به دلیل نوآوری در ارتباط است. استقرار 5G به موازات سایر پروژه های زیرساخت دیجیتال به مناطق دوردست اجازه می دهد تا به زیرساخت های حیاتی متصل شوند. این ما را به به روز رسانی بزرگ بعدی می رساند: اتصال. سازمان‌های متعددی، چه در جلسات و چه در مرکز PTC، نحوه اتصال جهان را به نمایش گذاشتند.

برای پروژه‌های کابل زیر دریا، استقرار فیبر در سرزمین اصلی و اتصال به بازارهای جدید و نوظهور آماده باشید. اگر می خواهید بدانید مرکز داده بعدی کجا ساخته می شود، از ارائه دهندگان کابل و اتصال پیروی کنید. بازارهای نوظهور از سرمایه‌گذاری‌های اتصال سود می‌برند، زیرا به ورود شهرها و جوامع بیشتری به فضای دیجیتال کمک می‌کند. علاوه بر این، نیاز بازار محلی به زیرساخت مرکز داده لبه و توزیع شده را ایجاد می کند.

تنوع در استخدام مرکز داده

موضوع کلیدی در PTC نیز استخدام و تنوع بود. در رویداد PTC Beyond، شنیدیم که برایان مون، رئیس PTC در مورد اهمیت داشتن مجموعه‌ای از افراد در صنعت متصل ما صحبت می‌کند. هنوز یک چالش وجود دارد که بسیاری نمی دانند این صنعت چه می کند. در نتیجه، اطلاعات نادرست و عدم ارتباط از سوی برخی برای کار در این زمینه وجود دارد.

پیام واضح بود: در این صنعت پر سر و صدا باشید و برای آموزش دیگران در مورد آنچه انجام می دهیم تلاش کنید. فراتر از جستجوی افراد جوان، چندین رویداد در PTC با هدف گروه های خاصی برگزار شد تا آنها را تشویق کند که به صنعت ما بیایند. در جریان رویداد و جلسه نیروهای مسلح ماسون های زیرساخت، دو سرباز کهنه کار توضیح دادند که چگونه پرسنل نظامی در حال انتقال کاندیدای ایده آل برای این صنعت هستند. آنها به رهبری تونی گریسون از مراکز داده Compass و لی کربی از Salut Mission Critical، در مورد اینکه چگونه تخصص نظامی مستقیماً مشاغل مرکز داده را ترجمه می کند، بحث کردند. به طور خاص، آنها بیان کردند که چگونه کهنه سربازان در حال انتقال برای نقش های امنیتی، تدارکات، عملیات، مهندسی، مدیریت، نرم افزار و ساخت و ساز عالی هستند. این به همه ما بستگی دارد که برای تنوع بخشیدن به صنعت خود برای حمایت از اتصالات آینده و تقاضای زیرساخت های حیاتی تلاش کنیم.

نقش رو به رشد سهام خصوصی در صنعت مرکز داده

به روز رسانی مهم دیگر این است: سهام خصوصی و سرمایه گذاران حتی بیشتر پشت فرمان هستند. این پیام بزرگی بود که در این کنفرانس شنیدم.

سرمایه گذاران پیشرو نقش فعال تری در کمک به رشد و گسترش زیرساخت های حیاتی ایفا می کنند. چرا این اتفاق می افتد؟ فرصت ها و بازارهای جدید بسیار زیاد است که احمقانه است که بیشتر درگیر آن نباشیم. این سرمایه گذاران سخت کار می کنند تا به رهبران مراکز داده کمک کنند تا با سرمایه موثرتر کار کنند، زیرا چالش های زنجیره تامین و سرعت ورود به بازار در صنعت ما برجسته تر است.

چیزی که باید به آن توجه داشت، ادغام و اکتساب بیشتر در فضای مرکز داده است. زمینه‌های زیادی برای رشد وجود دارد زیرا بازارهای نوظهور برای زیرساخت‌ها و اتصال فرصت‌های عالی برای رشد یک کسب‌وکار ارائه می‌دهند. با این حال، نزدیک شدن به این فرصت های جدید باید محتاطانه و حساب شده انجام شود. انتظار به روز رسانی و تعامل بیشتر از رهبران سهام خصوصی با هدف حمایت و رشد صنعت زیرساخت دیجیتال داشته باشید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور