جزئیات گزارش جدید رشد محتوا

گوگل یک ارتقاء به کنسول جستجو ارائه کرده است که بینش عملکرد محتوای بهبود یافته ای را برای ویژگی هایی که به حساب Google Analytics پیوند ندارند ارائه می دهد.

این ویژگی جدید شامل گزارش «محتوای در حال رشد» است که تغییرات رشد را برای محتوای با عملکرد برتر در یک محدوده تاریخی خاص نمایش می‌دهد و کلیک می‌کند.

این گزارش «رشد» محتوا را نشان می‌دهد که با افزایش تعداد بازدیدها یا کلیک‌ها هنگام مقایسه داده‌ها از یک دوره به دوره دیگر مشخص می‌شود.

Google تأیید می‌کند که ویژگی‌های جدید برای سایت‌هایی که به ویژگی Google Analytics متصل نیستند، فعال هستند و نشان داده می‌شوند.

این شرکت در مورد این ارتقاء اظهار نظر کرد توییتر، گفت:

«Search Console Insights برای ویژگی‌هایی که با Google Analytics مرتبط نیستند ارتقا پیدا کرد. این شامل بینش‌های عملکرد محتوای جدید، مانند محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محتوای سایت شما در جستجو می‌شود.»

این ارتقاءها گزارش، تجزیه و تحلیل و بینش بیشتری را ارائه می دهند که می تواند در درک نحوه تعامل جستجوی Google با محتوای شما بسیار مهم باشد.

گزارش جدید ممکن است ایده‌های محتوایی و راه‌هایی برای درک و تعامل با مشتریان شما ارائه دهد که در نهایت منجر به بهبودهای بالقوه در وب سایت شما می‌شود.

آشنایی با Google Associations

ارتباط یک ارتباط بین یک ویژگی کنسول جستجو و یک ویژگی در سرویس دیگر Google است.

به عنوان مثال، یک ویژگی کنسول جستجو می‌تواند با یک ویژگی Google Analytics پیوند داده شود و داده‌های هر دو محصول را قادر می‌سازد تا در Search Console Insights ترکیب شوند و نشان داده شوند.

چندین مورد غیر از ویژگی Google Analytics را می توان با کنسول جستجو مرتبط کرد.

برای مثال، می‌توانید یک حساب مرتبط فروشگاه وب Chrome، برنامه Android Play Store، حساب برنامه‌نویس کنسول Play، حساب Google Ads یا پروژه Google Assistant Actions Console داشته باشید.

انجمن‌ها می‌توانند توسط صاحبان یک ویژگی کنسول جستجو ایجاد و مدیریت شوند. “صفحه تنظیمات انجمن ها” انجمن های فعال و معلق سایت را نشان می دهد.

توجه داشته باشید که وقتی یک انجمن حذف می شود، تاریخچه آن از بین می رود.

در نتیجه

این ارتقاء کنسول جستجو نشان دهنده تعهد Google به ارائه اطلاعات با ارزش برای همه کاربران، صرف نظر از ارتباط آنها با Google Analytics است.

با معرفی این گزارش جدید، بازاریابان ابزارهای بیشتری برای درک و بهبود عملکرد محتوای خود در جستجوی گوگل دارند.


تصویر ویژه ایجاد شده توسط نویسنده با استفاده از Midjourney.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور