جان مولر گوگل توصیه هایی را برای یافتن شغل در زمینه فنی به اشتراک می گذارد

اخیراً یکی از کاربران در موضوعی در Reddit درخواست مشاوره برای استخدام در یک شرکت فناوری بزرگ مانند گوگل کرده است.

جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، که از سال 2007 در این شرکت بوده است، با چندین بینش ارزشمند پاسخ داد.

برای بسیاری، استخدام در گوگل یا یکی دیگر از شرکت های بزرگ فناوری می تواند یک رویا باشد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که استخدام در شرکت هایی با اندازه گوگل می تواند طولانی و رقابتی باشد.

با توصیه مولر، متقاضیان شغلی مشتاق می توانند موقعیت بهتری برای شغل رویایی خود داشته باشند.

کارکنان مشتاق فناوری می‌توانند با ایجاد مهارت‌ها و دانش، ایجاد تماس‌های صنعتی و آماده شدن برای مصاحبه، شانس خود را برای یافتن شغل افزایش دهند.

در اینجا چیزی است که مولر در مورد چگونگی موقعیت خود برای موفقیت می گوید.

مهارت های خود را توسعه دهید و مخاطبین صنعت را ایجاد کنید

مولر به متقاضیان شغلی بالقوه توصیه می کند که برای ایجاد مهارت ها و دانش خود در سطح بالا و ایجاد تماس های صنعتی وقت بگذارند.

او مطالعه و مشارکت در پروژه های متن باز را پیشنهاد می کند، حتی اگر شامل کدنویسی نباشد.

این تلاش‌ها شما را در موقعیت بهتری قرار می‌دهند تا پس از شروع مجدد استخدام، شغلی پیدا کنید.

مولر می گوید:

من در گوگل کار می‌کنم، اما واضح است که نمی‌توانم به جای آن‌ها در مورد شغل صحبت کنم، و مدیریت بازرگانی چیزی نیست که من درباره آن اطلاعات زیادی داشته باشم. من حدس می زنم مدیریت محصول نزدیک است؟

به هر حال، هیچ‌کدام از اینها واقعاً مختص گوگل نیست، اما به طور کلی در مورد رکود یا شبه رکود یا هر چیز دیگری که هست، توصیه من این است که وقت بگذارید تا مهارت‌ها و دانش خود را به سطح بالایی برسانید و سپس به طور جدی به آن نگاه کنید. وقتی همه چیز دوباره شروع به کار کرد، وارد شغل شوید.

1 تا 2 سال آینده را صرف مطالعه کنید و برای ایجاد مخاطبین صنعتی تلاش کنید (به پروژه های منبع باز نگاه کنید، مشارکت های شما نیازی به کدنویسی ندارند). فرض من این است که با اخراج و همکاری، شرکت‌های بزرگ‌تر استخدام را برای مدتی، شاید 6 تا 18 ماه متوقف می‌کنند، و سپس می‌خواهند دوباره با سرعت کامل حرکت کنند.

به دست آوردن شغل در شرایط رکودی مانند این احتمالاً سخت تر و آشفته تر است – اگرچه این نیز می تواند خوب باشد. قرار گرفتن در صف و آماده شدن برای زمانی که اوضاع خوب می شود، احتمالاً استراتژی بهتری است.”

آماده شدن برای مصاحبه

هنگامی که شروع به دیدن فرصت های شغلی کردید، مولر توصیه می کند که آموزش های مصاحبه جدی را بر اساس موقعیت هایی که به آنها علاقه دارید انجام دهید.

او توصیه می کند فردی را با موقعیت مشابه در شرکتی که به آن علاقه دارید پیدا کنید و مغز او را انتخاب کنید.

به جای نظرات شخصی، پاسخ دادن به سوالات را به صورت عینی و با معیارها تمرین کنید.

مولر ادامه می دهد:

وقتی شروع به دیدن نقش‌های موجود کردید، توصیه من (برای شرکت‌های بزرگ) این است که بر اساس موقعیت‌هایی که در نظر دارید، آموزش مصاحبه جدی انجام دهید.

رفتن به مصاحبه به عنوان یک جوان باهوش می تواند کارساز باشد، وارد شدن به مصاحبه ها با درک چگونگی ظاهر این فرآیند بسیار کمتر استرس زا خواهد بود (و شما همچنان باید چیزهای درست را بدانید، آموزش مصاحبه جایگزین آن نمی شود) .

برای برنامه نویسی، کتاب ها و نکات زیادی وجود دارد، برای غیر کدنویسی مطمئن هستم که تعدادی نیز وجود دارد. در حالت ایده آل، فردی را با موقعیت مشابه در یکی از شرکت هایی که به آن علاقه مند هستید، پیدا کنید و مغز او را انتخاب کنید.

با کسی تمرین کن در مورد نحوه ارائه پاسخ ها به طور عینی احساس کنید – به جای “من فکر می کنم X یا Y”، راه هایی برای به دست آوردن معیارها پیدا کنید “X یا Y را بر اساس نتایج Z انتخاب کنید” و غیره.”

دلسرد نشو

در نهایت، مولر توصیه می کند که بیش از حد روی یک شرکت یا مکان تمرکز نکنید.

او می‌گوید که استخدام می‌تواند تا حدودی تصادفی باشد، و حتی اگر فکر می‌کنید که یک مصاحبه عالی انجام می‌دهید، ممکن است به نتیجه نرسد.

او می افزاید: آن را شخصی نگیرید:

“این یک فرآیند طولانی است، من واقعاً توصیه می کنم آن را به آرامی در طول رکود مصرف کنید و از آن برای آماده سازی استفاده کنید، همچنین اکیداً توصیه می کنم با مصاحبه در شرکت های غیرمجاز خود شروع کنید تا تمرین واقعی را انجام دهید.

روی یک شرکت / مکان تمرکز نکنید. همچنین، استخدام می‌تواند تا حدودی تصادفی باشد، بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که یک مصاحبه عالی انجام می‌دهید، ممکن است به نتیجه نرسد – آن را شخصی نگیرید.


تصویر ویژه: SeventyFour/Shutterstock

منبع: Reddit

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور