جان مولر از گوگل در مورد علامت گذاری Paywall مشاوره می دهد

جان مولر از گوگل می گوید ، علامت گذاری داده شده ساخت یافته Paywall نیازی به کاربران ندارد ، اما برای خزنده های وب قابل مشاهده است.

موضوع علامت گذاری paywall در جریان جستجوی Google Central SEO ساعات اداری که در 11 دسامبر برگزار شد و در مورد س properال در مورد روش مناسب آزمایش آن بحث شده است.

مولر فراتر از حد س questionال است و می تواند راهنمایی های بیشتری در مورد اجرای صحیح نشانه گذاری paywall ارائه دهد.

از آنجا که ناشران بیشتری برای کسب درآمد باقیمانده از کار خود محتوا را پشت دیوارپوش قرار می دهند ، مهم است که بدانید چگونه از آن به روشی استفاده کنید که با Googlebot سازگار باشد. همچنین به استفاده از آن به روشی کمک می کند که تأثیر منفی روی تجربه کاربران نداشته باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشاوره مولر همه این جنبه های نشانه گذاری paywall را پوشش می دهد. در اینجا چیزهایی است که او درباره این موضوع می گوید.

مشاوره مولر در مورد مارک گذاری Paywall

در ابتدا ، مولر به این سال می پردازد که چگونه می توان علامت گذاری داده های ساختاری paywall را آزمایش کرد.

برای آزمایش اینکه آیا اجرای مارک paywall معتبر است ، صاحبان سایت باید از آزمون نتایج غنی Google استفاده کنند.

این ممکن است برای برخی بدیهی به نظر برسد ، اما این س worthالی است که ارزش پرسیدن دارد زیرا آزمون نتایج غنی ، مارکینگ را تایید می کند که Google از آن برای ارائه نتایج غنی استفاده می کند.

هیچ نوع نتیجه غنی برای مقالات پولی وجود ندارد و تا همین اواخر ، محتوای پولی در قطعه های برجسته نمایش داده نمی شد.

بدیهی است که این می تواند منجر به سردرگمی شود که آیا آزمون نتایج غنی ابزار مناسبی برای استفاده است. از آنجایی که محتوای پولی با اسناد برجسته قابل نمایش است ، به شرطی که به درستی پیاده سازی شده باشد ، دارندگان سایت می توانند با استفاده از آزمون نتایج غنی اعتبار آن را تأیید کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علامت گذاری معتبر باعث می شود تمام تفاوت بین تشخیص محتوای Google در پشت دیوارپوش و سو mis تفاهم از محرمانه بودن محتوا باشد.

از آنجا که محتوای برتر یک وب سایت برای کاربران غیرپرداخت قابل مشاهده نیست ، اما است برای Googlebot قابل مشاهده است ، اگر از مارک paywall استفاده نشود ، از نظر فنی تعریف cloaking را برآورده می کند. بنابراین شما می خواهید از آن جلوگیری کنید.

مولر خاطرنشان می کند که نشانه گذاری paywall باید برای Googlebot قابل مشاهده باشد اما برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نیست. به طور معمول ، Google نیاز به علامت گذاری نتایج غنی دارد که هم برای کاربران و هم برای Googlebot قابل مشاهده باشد ، در غیر این صورت به عنوان مخفی کاری مشاهده می شود.

در اینجا پاسخ کامل مولر وجود دارد:

“اساساً شما از آزمون نتایج غنی مانند سایر داده های ساخت یافته استفاده خواهید کرد. من فکر می کنم قسمت جذاب برخی از این پیاده سازی های paywall این است که البته Googlebot باید بتواند محتوای کامل را ببیند تا بتوانیم بفهمیم برای چه چیزی سایت شما را نشان می دهیم. و با این کار باید بتوانیم نشانه گذاری paywall را نیز ببینیم.

بنابراین اگر نشانه گذاری paywall را نشان می دهید به خاطر داشته باشید که احتمالاً کاربران نیازی به دیدن نشانه گذاری paywall ندارند. واقعاً مهم است که هرچند آن را ببینیم. به خصوص اگر در حال استفاده از محتوای Googlebot هستید و در برخی موارد آن را به کاربران نشان نمی دهید. “

علاوه بر توجه به توصیه های مولر ، صاحبان سایت همچنین می توانند از ابزار بازرسی URL استفاده کنند تا کاملاً مطمئن شوند که Googlebot می تواند محتوای پولی را ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از نشانه گذاری paywall ، به اسناد کامل در اینجا مراجعه کنید.

توصیه های مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=lTIR8hM5pbw

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور