جان مولر از گوگل تأیید می کند که به روزرسانی های اصلی اعمال شده برای Discover

جان مولر از گوگل می گوید که معمولاً بروزرسانی های گسترده الگوریتم های هسته ای علاوه بر نتایج جستجوی وب ، بر Discover نیز تأثیر می گذارند.

Google به جای یک جز part جداگانه ، Discover را بخشی از نتایج جستجو می داند. مولر می گوید ، از آنجا که Discover بخشی از جستجو است ، از تعدادی الگوریتم با کیفیت یکسان استفاده می کند.

این بدان معناست که تغییر در الگوریتم جستجوی وب Google بر Discover تأثیر می گذارد. یا به گفته مولر ، به روزرسانی الگوریتم جستجوی Google “به طور معمول” بر Discover تأثیر می گذارد.

گفته های مولر از پیام های قبلی پیرامون Discover و به روزرسانی های اصلی واضح تر است.

سند راهنمای Google نشان می دهد به روزرسانی های اصلی ممکن است بر Discover تأثیر بگذارد. اکنون می دانیم که تقریباً قطعی است.

این یک موضوع بحث در جریان ساعت اداری جستجوی Google است که در 22 ژانویه برگزار شد. یک سئو کار به نام Chandan Kumar از جان می پرسد چه رابطه ای بین جستجو و Discover وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کومار یادداشت می کند وقتی ترافیک ارجاع وی از جستجو تحت تأثیر یک به روزرسانی اصلی قرار گیرد ، همزمان نوساناتی در ترافیک Discover وجود دارد.

مولر سپس توضیح می دهد که چگونه جستجو و کشف یکسان هستند. در اینجا پاسخ او است.

جان مولر از Google در مورد Core Updates & Discover

گوگل تا به اینجای کار به SEO و دارندگان سایت گفته است که به روزرسانی های اصلی الگوریتم “ممکن است” بر Google Discover تأثیر بگذارد.

اکنون هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد. به روزرسانی های الگوریتم اصلی بر Discover تأثیر می گذارند و احتمال وقوع آن معمول است.

مولر می گوید:

“ما در Discover از تعدادی الگوریتم با کیفیت یکسان استفاده می کنیم که در جستجوی وب استفاده می کنیم. هنگامی که یک به روزرسانی هسته اصلی در جستجوی وب اتفاق می افتد ، بسیار معمول است که شما همچنین می توانید تغییراتی در کشف داشته باشید. بنابراین این قطعاً کاملاً بی ارتباط نیست. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر ادامه می دهد Discover بخشی از جستجوی Google است. اگرچه خارج از نتایج جستجوی منظم وجود دارد ، اما موجودی مستقل نیست.

محتوای موجود در Google Discover از همان فهرست جستجوی وب تهیه می شود. توجه به این مهم است زیرا سایر نهادهای Google مانند Shopping و News روش های خاص خود را برای گرفتن محتوا دارند.

برای سئوکاران و دارندگان سایت ، این بدان معناست که برای دریافت محتوای موجود در Discover ، هیچ چیز دیگری نمی توان انجام داد. اگر محتوا در فهرست جستجوی Google باشد ، مجاز به نمایش در Discover است.

“ما کشف را تقریباً بخشی از جستجو می دانیم. بنابراین چیزی نیست که بگوییم کاملاً مستقل است و از الگوریتم های جداگانه و همه چیز استفاده می کند. این شامل بسیاری از موارد مشابه است. البته محتوا نیز براساس آنچه ما برای جستجوی وب می خزیم و فهرست می کنیم ، است. این یک شاخص جداگانه یا موارد مشابه آن نیست. “

س questionال و پاسخ کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=MGAedxutADU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور