تیم های توسعه ابزار در Microsoft Stack باید استفاده کنند

تصویر
عکس پروفایل Cabot Technology Solutions Hacker Noon

@کابوتراه حل های فناوری Cabot

یک شرکت مشاور فناوری اطلاعات مبتنی بر ارزش و ارائه راهکارهای با ارزش و مقرون به صرفه با استفاده از فناوری های پیشرفته.

مایکروسافت به عنوان یک سازمان اعتماد به نفس در دنیای توسعه دهندگان و مشاغل را القا می کند. مایکروسافت نرم افزاری را برای موارد مختلف استفاده متناسب با هر جنبه از توسعه نرم افزار توسعه داده است. ابزارهای توسعه نرم افزار برنامه هایی هستند که برای ایجاد ، مدیریت یا اشکال زدایی از برنامه ها و سایر نرم افزارها استفاده می شوند. ابزارهای توسعه نرم افزارهای پولی و رایگان وجود دارد ، اما ابزارهای رایگان معمولاً با قابلیت های محدود در دسترس هستند.

انواع مختلفی از ابزارهای توسعه نرم افزار از طرف مایکروسافت وجود دارد. ما لیست گسترده ای از بهترین و مفیدترین ابزارهای توسعه نرم افزار را پوشش داده ایم.

1. GitHub

تصویر

GitHub یکی از سیستم عامل های محبوب توسعه است. این سرویس به عنوان سرویس میزبانی وب در مخزن Git تعریف شده و به عنوان Google Drive عمل می کند که کاربران می توانند کد را از طریق آن پیدا کنند. می توانید پروژه خود را در سیستم عامل (دولتی یا خصوصی) بارگذاری کنید تا از آن محافظت کند یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

جامعه بسیار گسترده است ، و پایه پروژه چشمگیر است. این می تواند مکانی عالی برای هر کسی باشد که به دنبال توسعه متقابل است. GitHub ابزاری برای ایجاد نرم افزار نیست ، اما در این زمینه به شما کمک می کند.

2. تیم های مایکروسافت

تصویر

از همه قابل توجه تر ، Microsoft Teams ابزاری عالی برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور