توییت های قدیمی خود را حذف کنید: 90٪ از کارفرمایان هنگام استخدام فعالیت رسانه های اجتماعی شما را در نظر می گیرند

عکس پروفایل نویسنده

@jekabsendzinsJekabs Endzins

من دوست دارم محصولات جدید مبتنی بر فناوری و مشتری مدار بسازم که زندگی ما را راحت تر می کند.

در کل ، صفر دلیل خوب برای نگه داشتن توییت های قدیمی در دیوار توییتر وجود دارد. تاریخچه توییت شما میراث شما نیست. این سوابق شخصی شما است که در دسترس عموم افرادی قرار می گیرد که می خواهند گاندری داشته باشند.

چه کسی می خواهد چنین کاری انجام دهد؟

خوب ، کارفرمایان آینده شما برای یک نفر. یک نظرسنجی نشان می دهد که 90٪ کارفرمایان فعالیت شما را در هنگام استخدام در شبکه های اجتماعی اجتماعی در نظر می گیرند و 79٪ از منابع انسانی کاندیدایی را به دلیل آنچه در شبکه های اجتماعی خود پیدا کرده اند رد کرده اند.

آنها چه چیزی را در شما پیدا می کنند؟

خطا: متن پیدا نشد

امیدوارم ، شما هیچ چیز غیرقانونی یا نفرت انگیزی را توییت نکرده باشید. اما برای اینکه شما در جستجوی کار رد صلاحیت شوید بسیار کمتر از آن زمان می برد.

آیا مواردی را که ممکن است به عنوان تعرض تلقی شوند ، توییت کرده اید؟ پرچم قرمز. آیا شما ابراز عقیده فوق العاده محبوب نکرده اید؟ پرچم قرمز. آیا از کارفرمای قبلی یا مشتری بد گفته اید؟ پرچم قرمز.

مشکل فقدان زمینه است. شما ممکن است در اعتقادات خود کاملاً موجه باشید و مشتریانی و کارفرمایانی وجود دارند که کاملاً شایسته فراخوان عمومی هستند. اما انتقال متن شرایط در توییتر بسیار دشوار است – ترسیم یک تصویر کامل با 280 کاراکتر تقریباً غیرممکن است. بنابراین شما فقط در نهایت به دنبال …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور