توییتر 9 ماه پس از راه اندازی ناوگان پایان می یابد

توییتر 9 ماه پس از ارائه برنامه Fleets برای همه ، از دست دادن ناخواسته چشم پوشی می کند و می گوید این ویژگی آنچه را که این شرکت امیدوار بود به نتیجه نرساند.

از تاریخ 3 آگوست ، Fleets دیگر در توییتر در دسترس نخواهد بود.

توییتر ناوگان را به امید اینکه ماهیت زودگذر آن افراد بیشتری را ترغیب کند “به گفتگو بپیوندند” را راه اندازی کرد.

به عبارت دیگر ، این شرکت می خواست میزان قابل توجهی در کاربران جدید و افزایش فعالیت در بین کاربران فعلی را مشاهده کند.

توییتر می گوید: ناوگان ها هیچ یک از این اهداف را محقق نکردند:

“ما ناوگان ها را به عنوان راهی کم فشار و زودگذر برای مردم ایجاد کردیم تا افکار زودگذر خود را به اشتراک بگذارند. ما امیدواریم که Fleets به افراد بیشتری کمک کند که از پیوستن به مکالمه در توییتر راحت باشند.

اما ، در مدتی که Fleets را به همه معرفی کرده ایم ، شاهد آن نیستیم که تعداد افراد جدیدی که امیدواریم با Fleets به گفتگو بپیوندند افزایش یافته است. “

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

کسانی که به سمت استفاده از ناوگان می روند ، افرادی هستند که قبلاً در توییتر فعال بوده اند ، همان کسی نیست که این شرکت هدف قرار داده است.

اگر توییتر تصمیم گرفت این ویژگی را شاتر کند ، مطمئناً آنها از آن استفاده کافی نکرده اند.

“اگرچه ما Flet ها را برای رفع برخی از اضطراب هایی که مانع از توییت کردن مردم می شوند ، ساختیم ، Fleets بیشتر توسط افرادی که از قبل توییت می کنند برای تقویت توییت های خود و صحبت مستقیم با دیگران استفاده می شود.

ما روش های بیشتری را برای پرداختن به مواردی که مردم را از شرکت در توییتر باز می دارد کشف خواهیم کرد. و برای افرادی که از قبل توییت می کنند ، ما تمرکز خود را بر این گذاشته ایم که این را برای شما بهتر کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

آزمایش Fleets یک ضرر کامل نیست ، زیرا توییتر می گوید که دروس آموخته شده را در جهت ساخت یک محصول بهتر قرار خواهد داد.

توییتر از ناوگان چه چیزی یاد گرفت؟

توییتر سرانجام این پیام را دریافت کرد که مردم از به اشتراک گذاشتن رسانه لذت می برند ، زیرا بیشتر ناوگان شامل عکس و فیلم هستند.

به زودی ، توییتر به روزرسانی هایی را برای آهنگساز توییت آزمایش می کند که باعث جذابیت بیشتر کاربران برای گرفتن و به اشتراک گذاری رسانه ها می شود.

آهنگساز و دوربین Tweet از ویژگی های دوربین Fleets مانند منظره یاب تمام صفحه ، قالب بندی متن و برچسب های GIF استفاده می کند.

ناوگان به توییتر اجازه دادند برای اولین بار تبلیغات تمام صفحه و با قالب عمودی را آزمایش کند. این شرکت می تواند از این آموخته ها برای آگاهی از توسعه محصولات تبلیغاتی آینده استفاده کند.

بعد از 3 آگوست چه اتفاقی می افتد؟

وقتی Fleets در 3 آگوست از توییتر حذف شد ، با Spaces جایگزین می شود:

“بالای جدول زمانی همچنان مکان خوبی برای برجسته کردن اتفاقاتی است که اکنون رخ می دهد ، بنابراین وقتی شخصی که او را دنبال می کنید در یک مکالمه صوتی زنده میزبانی یا صحبت می کند ، همچنان Spaces را در آنجا خواهید دید.”

از آنجایی که ناوگان پس از 24 ساعت ناپدید شدند ، کاربران دیگر به هیچ محتوایی که از طریق آهنگساز Fleets منتشر می کنند دسترسی نخواهند داشت.

Fleets توسط این شرکت به عنوان یک ویژگی حدس و گمان توصیف شده است که اتفاقاً به نتیجه نرسیده است ، اگرچه لازم به ذکر است کاربران خود توییتر پیش بینی کرده اند که ناوگان قبل از راه اندازی آن نیز از کار بیفتد.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

اگرچه شک دارم بسیاری پیش بینی می کردند این تنها 9 ماه به طول انجامد.

توییتر می گوید که در ساخت ویژگی های جدید که کاربران بیشتری را به مشارکت ترغیب می کند ، ادامه خواهد داد.

منبع: وبلاگ توییتر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور