توییتر روش کسب درآمد به نام شیشه نوک را اعلام می کند

توییتر شیشه نوک (Tip Jar) را معرفی کرد ، روشی جدید برای کسب درآمد اعضا از توییتر. گفته می شود این برنامه اولین روش از طریق Twitter است که به کاربران کمک می کند از طریق سیستم عامل خود درآمد کسب کنند. توییتر از راهنمایی ها هیچ دردی نمی گیرد.

در این اطلاعیه شیشه نوک به عنوان راهی برای حمایت و قدردانی از اعضا در نظر گرفته می شود اما راهی برای تأمین معاش نیست.

وی گفت: “شما مکالمه را در توییتر انجام می دهید و ما می خواهیم فراتر از دنبال کردن ، بازتوییت ها و پسندیدن ها ، حمایت از یکدیگر را برای شما آسان کنیم.
امروز ، ما Tip Jar را معرفی می کنیم – روشی جدید برای افراد برای ارسال و دریافت راهنمایی. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

راه های کسب درآمد در شبکه های اجتماعی

کسب درآمد با شبکه های اجتماعی معمولاً از طریق فروش تبلیغات از طریق پست های مارک دار یا گواهی نامه ها ، پیوندهایی است که با هر فروش و از طریق فروش محصولات واقعی ، کارمزد کسب می کنند.

فیس بوک پیشرفته ترین فرصت ها را برای ایجاد درآمد تبلیغاتی ، فروش کالا از طریق فیس بوک ، فروش بلیط برای رویدادهای ویدیویی آنلاین و حتی ایجاد فروشگاه های آنلاین موبایل به طور مستقیم در فیس بوک برای خالقان و صاحبان فروشگاه فراهم می کند.

طبق توئیتر ، این اولین قدم بسیاری است که برنامه ریزی شده است تا به اعضا فرصتی برای ایجاد مکالمه ، اخبار و سرگرمی ارائه دهد که درآمد را ایجاد می کند.

در اعلامیه توییتر اشاره شده است:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“این اولین قدم در کار ما برای ایجاد روش های جدید برای افراد برای دریافت و پشتیبانی از توییتر است – با پول.”

چگونه می توان به یک عضو توییتر پول داد

طبق توییتر ، یک عضو می تواند نماد Tip Jar را نزدیک دکمه follow بررسی کند.

توییتر اینگونه توضیح می دهد:

“اگر یک نماد Tip Jar را در کنار دکمه Follow در صفحه نمایه آن مشاهده کنید ، می دانید Tip Jar یک حساب فعال است. روی نماد ضربه بزنید ، لیستی از خدمات پرداخت یا سیستم عامل هایی را که حساب فعال کرده است خواهید دید.

هرکدام از خدمات پرداخت یا پلتفرمی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و از توییتر به برنامه انتخاب شده منتقل خواهید شد و در آنجا می توانید پشتیبانی خود را به میزان دلخواه خود نشان دهید. خدماتی که امروز می توانید اضافه کنید عبارتند از: Bandcamp ، Cash App ، Patreon ، PayPal و Venmo. توییتر هیچ برشی نمی خورد. در Android ، نکات را می توان در Spaces نیز ارسال کرد. “

چه کسی واجد شرایط کسب درآمد از دنبال کنندگان توییتر خود است؟

در حال حاضر فقط اعضایی که از توییتر به زبان انگلیسی استفاده می کنند قادر به استفاده از Tip Jar هستند. گروه در نظر گرفته شده برای اولین بار برای کسب درآمد در توییتر روزنامه نگاران غیرانتفاعی خواهند بود ، “کارشناسان”و خالقین.

احتمالاً توسط “سازندگان”Twitter به معنای کاربرانی است که فیلم یا سایر اشکال ارتباطی ، یادگیری و اخبار را ایجاد می کنند. این توئیتر را در مسیری قرار می دهد که علاوه بر فیس بوک با YouTube نیز رقابت کند.

برخی از سازندگان در YouTube مبالغی شگفت انگیز کسب می کنند.

مگر اینکه توییتر شکلی از سهم درآمد تبلیغات را معرفی کند ، ممکن است سازندگان برای یافتن چنین موفقیتی در توییتر مشکل داشته باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه شیشه راهنمای توییتر را نشان دهیم؟

توییتر ویژگی نوک تیز را برای اعضای انتخاب شده که به زبان انگلیسی توییت می کنند ، فعال می کند. راه بررسی فعال بودن این است که از نمایه توییتر خود بازدید کرده و بر روی دکمه ویرایش نمایه کلیک کنید و در صفحه بعد به پایین اسکرول کنید تا عملکرد Tip Jar را فعال کرده و چند قسمت دیگر برای اطلاعات پرداخت پر کنید.

اولین قدم برای توییتر

توییتر در حال شکستن مدل کسب درآمد مبتنی بر تبلیغات منفعلانه است و فیس بوک و یوتیوب را در مسیر تبدیل شدن به یک بستر محتوای واقعی دنبال می کند که باعث ایجاد انگیزه در پایگاه کاربر برای ایجاد محتوای محبوب می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شیشه نوک اولین قدم متوسط ​​اما امیدوار کننده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور