توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تایید شده آبی توییتر به اشتراک خواهد گذاشت

ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل توییتر، اعلام کرد که از امروز، توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان به اشتراک خواهد گذاشت. این خط‌مشی جدید فقط برای تبلیغاتی اعمال می‌شود که در رشته‌های پاسخ سازنده ظاهر می‌شوند.

این حرکت پس از یوتیوب انجام می شود راه اندازی اشتراک درآمد تبلیغات برای سازندگان از طریق برنامه شریک YouTube در تلاش برای تبدیل شدن به با ارزش ترین پلتفرم اجتماعی برای سازندگان

شبکه‌های اجتماعی مانند Instagram، TikTok و Snapchat گزینه‌های کسب درآمد مشابهی برای سازندگانی دارند که حلقه‌ها و محتوای ویدیویی منتشر می‌کنند. به عنوان مثال، برنامه پاداش Reels Play Instagram به سازندگان واجد شرایط تا سقف ۱۲۰۰ دلار برای بازدید از Reel ارائه می دهد.

گرفتن؟ بر خلاف دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، سازندگان در توییتر باید یک اشتراک فعال به توییتر آبی و ملاقات با الزامات واجد شرایط بودن برای علامت تأیید شده آبی.

در زیر نمونه ای از یک تبلیغ توییتر در یک رشته پاسخ است (تبلیغ شده توسط @ASUBootcamps). باید برای سازنده Twitter Blue Verified (@rowancheung)، که موضوع را ایجاد کرده، درآمد ایجاد کند.

توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تایید شده آبی توییتر به اشتراک خواهد گذاشتاسکرین شات از توییتر، ژانویه 2023

برای دریافت سهم درآمد تبلیغات، سازندگان باید 8 دلار در ماه (یا بیشتر) برای حفظ اشتراک آبی فعال توییتر بپردازند. قیمت Twitter Blue بر اساس مکان متفاوت است و در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا، عربستان سعودی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال و اسپانیا در دسترس است.

واجد شرایط بودن برای علامت تأیید آبی توییتر شامل داشتن یک فعال است توییتر آبی اشتراک و رعایت معیارهای زیر

  • حساب شما باید دارای نام نمایشی، عکس نمایه و شماره تلفن تایید شده باشد.
  • حساب شما باید بیش از 90 روز قدیمی باشد و در 30 روز گذشته فعال باشد.
  • تغییرات اخیر در نام کاربری، نام نمایشی یا عکس نمایه حساب شما می تواند بر واجد شرایط بودن تأثیر بگذارد. تغییرات در موارد پس از تأیید همچنین می تواند منجر به از بین رفتن موقت علامت آبی شود تا زمانی که توییتر اطلاعات به روز شده شما را بررسی کند.
  • حساب شما نمی تواند گمراه کننده یا فریبنده باشد.
  • حساب شما نمی تواند هرزنامه ارسال کند یا سعی کند پلتفرم را برای تعامل یا دنبال کردن دستکاری کند.

آیا قبل از اشتراک توییتر آبی یک علامت تأیید شده آبی دریافت کرده اید؟ این به سازندگانی که خواهان سهمی از درآمد تبلیغات هستند کمکی نمی کند. علامت تأیید شده آبی قدیمی، حساب سازنده را واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغاتی نمی کند.

وقتی از ماسک در مورد حساب‌های دارای علامت قدیمی و تأیید آبی توییتر سؤال شد توییت کرد که میراث Blue Verified “عمیقاً خراب شده” است و تنها چند ماه دیگر غروب می کند.

صرف نظر از اینکه چگونه چک مارک خود را به دست آورده اید، مهم است که توجه داشته باشید که توییتر می تواند بدون اطلاع قبلی یک تیک را حذف کند.

علاوه بر اشتراک درآمد تبلیغاتی برای سازندگان Twitter Blue Verified، Twitter Dev اعلام کرد در تلاش مداوم برای کاهش تعداد ربات ها در پلتفرم، API توییتر دیگر رایگان نخواهد بود.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد از دست دادن درآمد تبلیغاتی توییتر وجود دارد، وال استریت ژورنال از پیشنهاد Super Bowl “آتش فروش” از ماسک برای جلب مجدد تبلیغ کنندگان خبر داد.

آخرین داده های DataReportal روند مثبتی را برای تبلیغ کنندگان توییتر نشان می دهد. دسترسی تبلیغات از 436.4 میلیون کاربر در ژانویه 2022 به 556 میلیون در ژانویه 2023 افزایش یافته است.

بر اساس داده های SimilarWeb تا دسامبر 2022، توییتر همچنین سومین شبکه اجتماعی محبوب بر اساس بازدیدکنندگان منحصر به فرد ماهانه و بازدید از صفحه در سطح جهان است.


تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور