توییتر تبلیغات انکار تغییرات آب و هوایی را ممنوع می کند

توییتر اعلام کرد که تبلیغاتی را که با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا مغایرت دارند ممنوع می کند.

رهبران پایداری توییتر در یک پست وبلاگ روز زمین بیان می کنند:

ما می دانیم که اطلاعات گمراه کننده در مورد تغییرات آب و هوا می تواند تلاش ها برای محافظت از سیاره زمین را تضعیف کند. در ماه‌های آینده، ما چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در کار خود خواهیم داشت تا زمینه قابل اعتماد و معتبری را به مکالمات آب و هوایی که در توییتر اتفاق می‌افتد اضافه کنیم.

تبلیغات گمراه کننده اکنون تحت سیاست محتوای نامناسب پلت فرم رسانه های اجتماعی قرار می گیرند. این اقدام به دنبال ممنوعیت‌های مشابهی در مورد تبلیغات اجماع ضد علمی در گوگل و فیس‌بوک و اینستاگرام متا صورت می‌گیرد.

Pre-Bunks سلب مسئولیت برای ادعاهای غیر معتبر ارائه می دهد

درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، توییتر شروع به اعمال کرد پیش تخته ها، یا پیام هایی که در بالای فید کاربران قرار می گیرند تا پیشگیرانه اطلاعات نادرست را از بین ببرند. این تاکتیک ها، همراه با مراکز اطلاعات معتبر معتبر، اکنون برای کمک به مکالمات در مورد تغییرات آب و هوایی استفاده می شوند.

بر اساس این پست وبلاگ، رویکرد توییتر توسط منابع معتبری مانند هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی سازمان ملل که گزارش سال 2022 خود را در مورد کاهش تغییرات آب و هوایی در اوایل ماه جاری منتشر کرد، مطلع خواهد شد.

رسانه های اجتماعی میدان نبردی برای بحث در مورد تغییرات آب و هوا، آزادی بیان است

بحث تغییر اقلیم در ایالات متحده به یک موضوع سیاسی شده تبدیل شده است که اغلب بازیگران سیاسی را به جای بازیگران علمی نشان می دهد. در نتیجه، دوقطبی شدن افزایش یافته است و لیبرال ها و محافظه کاران واگرایی قابل توجهی در این موضوع نشان می دهند.

مطالعه‌ای در سال 2020 توسط Pew Research نشان داد که 85٪ از لیبرال‌های آمریکایی بر این باورند که فعالیت‌های انسانی در تغییرات اقلیمی نقش دارد، در مقابل تنها 14٪ از محافظه‌کاران. توییتر اغلب به عنوان اتاق پژواک برای هر طرف این موضوع عمل می کند.

از زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ژانویه 2021 از توئیتر منع شد، این سایت رسانه های اجتماعی با ادعاهایی مبنی بر اینکه صداهای محافظه کار در این پلت فرم سانسور می شوند، خشم فزاینده ای را از سمت راست برانگیخته است.

در پی شورش کنگره آمریکا در 6 ژانویه، اقدامات اجرایی توییتر 77000 حساب کاربری را که توطئه‌های QAnon را تبلیغ می‌کردند، حذف کرد، که بسیاری از آنها محافظه‌کار حامی ترامپ بودند. با این حال، یک مطالعه در سال 2021 از مرکز تجارت و حقوق بشر نشان داد که ادعاهای سانسور محافظه‌کارانه بی‌اساس بودند.

توییتر متعهد به پایداری سازمانی است

مبارزه با اطلاعات نادرست در مورد تغییرات آب و هوایی تنها آخرین ابتکاری است که توییتر برای ترویج پایداری راه اندازی کرده است.

در سال 2019، آن از طرحی رونمایی کرد برای اینکه مراکز داده مستقر در ایالات متحده و کانادا تا پایان سال 2022 100٪ کربن خنثی شوند. از طریق مشارکت با Watershed، یک شرکت فناوری متمرکز بر صرفه جویی در انرژی و آب، این شرکت انرژی های تجدیدپذیر را از پروژه های انرژی بادی و خورشیدی تامین می کند.

در اوایل سال جاری، توییتر به پیمان آب و هوای اتحادیه اروپا ملحق شد که شامل تعهداتی برای انتقال کامل به انرژی های تجدیدپذیر در مکان هایی در داخل اتحادیه اروپا، مطابق با توافق نامه پاریس است.


منبع: توییتر

تصویر ویژه: nito/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور