توییتر اجازه می دهد تا کاربران توییت ها را در Snapchat به اشتراک بگذارند

کاربران اسنپ چت اکنون می توانند توییترها را از توییتر مستقیماً در داستان اسنپ چت خود به اشتراک بگذارند. با این کار نیازی به گرفتن عکس از توییت ها برای به اشتراک گذاشتن آنها نیست.

توییتر بصری ترین راه حل ها را برای به اشتراک گذاشتن توییت های جالب در سایر برنامه های رسانه های اجتماعی ارائه نمی دهد. یک راه حل محبوب این است که توییتی را که می خواهید به اشتراک بگذارید از صفحه اسکرین شات بگیرید و در عوض آن را به عنوان تصویر ارسال کنید.

راه حل های بهتر مانند ادغام بومی با Snapchat که امروز اعلام شد ، در دست انجام است.

توییتر اضافه می کند که ادغام مشابه با اینستاگرام نیز به زودی در حال اجرا خواهد بود. اما بگذارید خیلی جلو نرویم ، در اینجا جزئیات مربوط به ادغام Snapchat که امروز راه اندازی شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توییتر با Snapchat ادغام می شود تا اشتراک گذاری راحت تری را ارائه دهد

امکان اشتراک گذاری توییت ها از برنامه توییتر تا اسنپ چت امروز در iOS وجود دارد و قصد دارد به زودی آن را به Android بیاورد.

توجه داشته باشید که این شامل توانایی انتشار توییت های Snapchat. کاربران نمی توانند یک توییت بسازند و به طور همزمان آن را در هر دو برنامه ارسال کنند.

کاری که کاربران می توانند انجام دهند این است که یک توییت عمومی را برای خود یا یکی از دیگران انتخاب کنند تا آن را به عنوان بخشی از داستان Snapchat خود به اشتراک بگذارند.

تویت ها به صورت خودکار به اشتراک گذاشته می شوند و یا کاربران می توانند با دسترسی کامل به ابزارهای ایجاد Snapchat خلاقیت ایجاد کنند.

هنگامی که کاربران اسنپ چت یک ضربه محکم و ناگهانی را مشاهده می کنند که توییتی در آن تعبیه شده است ، می توانند برای مشاهده آن در برنامه توییتر بر روی آن ضربه بزنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا آنها می توانند مشخصات نویسنده توییت را مشاهده کنند و محتوای بیشتری را بررسی کنند.

این البته وقتی تویت ها از طریق عکس به اشتراک گذاشته می شوند امکان پذیر نیست. برای مشاهده صدای جیر جیر واقعی باید به دنبال دستی در نویسنده در توییتر بگردید و از طریق خبرخوان او پیمایش کنید تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

ادغام توییتر با Snapchat این پتانسیل را دارد که باعث افزایش تعامل کاربران در سیستم عامل شود. به این فکر کنید که اگر کاربران بتوانند از طریق برنامه های اجتماعی دیگر از پروفایل نویسنده بازدید کنند ، می توانید از یک توییت ویروسی چه تعداد دنبال کننده بدست آورید.

توییت های به اشتراک گذاشته شده در Snapchat مانند سایر مطالب از بین می روند. اگر یک توییت پس از اشتراک در Snapchat در توییتر پاک شود ، کاربران با باز کردن داستان ، شاهد حذف این توئیت هستند.

چگونه می توان یک توییت به Snapchat از توییتر به اشتراک گذاشت

برای به اشتراک گذاشتن یک توییت از توییتر به Snapchat در iOS مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی ضربه بزنید نماد اشتراک گذاری در توییت در توییتر. (توجه: توییت باید عمومی باشد.)
  • روی ضربه بزنید نماد Snapchat در پایین پیمایش افقی نمادها کلیک کنید.
  • برنامه Snapchat مستقیماً به روی دوربین باز می شود و توییتی که می خواهید به اشتراک بگذارید در بالای دوربین به عنوان برچسب غیر قابل حرکت ظاهر می شود.
  • پس از گرفتن اسنپ (فیلم یا عکس) ، می توانید برچسب توییت را جابجا کرده و اندازه آن را کوچک کنید.
    • از ابزارهای خلاقانه Snapchat بیشتر می توان در این مرحله استفاده کرد از جمله زیرنویس ، برچسب ، Bitmojis ، Cameos و فیلترها.
  • روی آبی بزنید دکمه “ارسال” در گوشه پایین سمت راست برای به اشتراک گذاشتن با افراد یا گروه ها و یا ارسال به داستان خود.
  • افراد می توانند این توییت را به عنوان برچسب در Snap شما ببینند و می توانند با کش رفتن انگشت خود را به سمت بالا بکشند تا به توییتر بروند تا توییت را در آنجا مشاهده کنند.

توییتر امیدوار است که این اولین ادغام در نوع خود باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور