توسعه رمزنگاری در کشورهای در حال توسعه: غرب در تاریکی است

عکس پروفایل Mark Hacker Noon

@مارکیتعلامت گذاری

اشتیاق ارز رمزنگاری شده و بلاکچین

اگر اخیراً بیت کوین را که در اندیشه های شاعرانه و ظاهراً عمیق نوشته شده است ، خوانده اید ، مطمئناً حساب های رمزنگاری-توییتر زیادی را پشت سر گذاشته اید. شما توییت هایی در مورد اینکه بیت کوین چیست ، چیست و در آینده چیست خوانده اید. در حالی که برخی از کسانی که وارد دنیای ارزهای رمزنگاری شده یا به طور خاص به آنچه بیت کوین است ، وارد شدند ، اکثر آنها مستقیماً در کاغذ سفید آن فرو نمی روند. اما کسانی که به نظر می رسید در مجموع به “آها!” لحظه ای که آنها به این نتیجه می رسند که بیت کوین (یا ارز رمزپایه) آینده است.

این برای کسانی که در اقتصادهای پیشرفته زندگی می کنند ، جایی که سیستم های ذخیره سازی و انتقال ارزش کارآمد ، نسبتاً رایگان ، ایمن و راحت یافت می شوند ، متفاوت است. بیت کوین برای آن اقتصاددانان پیشرفته چیزی بیشتر از آن پیشنهادهای ارزشی نیست. با این حال ، برای درک کامل میزان تأثیرگذاری ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین ، باید به خارج از زنجیره بلوک نگاه کنیم و در نقاط مختلف جهان که سیستم های انتقال ارزش وجود ندارند یا نقص دارند ، نگاه کنیم.

یک دلیل وجود دارد که بیت کوین هم در محبوبیت و هم در استفاده از آن افزایش یافته است. مت اهلبورگ نوشت که بیت کوین به جای سوداگری برای افراد خاص در اقتصاد اقتصادی خاص و … به عنوان یک ابزار در نظر گرفته شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور