توسعه دهندگان و طراحان Front-End: پل زدن خلا V

عکس پروفایل ظهر الکسی شپلف هکر

@شپلفالکسی شپلف

توسعه دهنده Ruby on Rails

من به عنوان یک توسعه دهنده وب مسیری طولانی را طی کردم و اتفاقاً در تیم های مختلف و با طراحان مختلف کار کردم. صرف نظر از تعداد افراد و نوع پروژه ، مشکلات مشابهی همیشه وجود داشته است: بی اعتمادی متقابل یا حتی نگرش های مغرضانه که توسط توسعه دهندگان و طراحان جلویی روبرو می شود ، باورهای غلط در مورد چیدمان یا سیستم طراحی ، ارتباط ضعیف تیمی و سایر مواردی که مانع کار شد. در این مقاله ، سعی می کنم برخی از مشکلات را بررسی کرده و برای حل آنها توصیه هایی ارائه دهم.

افسانه هایی در مورد طراحان UI / UX

در ابتدا توجه شما را به این نکته جلب می کنم که بسیاری از توسعه دهندگان جلویی در برابر طراحان UI / UX تعصب دارند و به آنها اعتماد ندارند. در ادامه متن ، پیشوند UI / UX را حذف کرده و به سادگی “طراح” ، یعنی طراحان رابط ، می نویسم. بگذارید چند افسانه را برجسته کنم که از برقراری ارتباط موثر جلوگیری می کند.

طراح من هرگز طرح خود را تغییر نخواهد داد

این یکی از متداول ترین افسانه هاست. بسیاری از توسعه دهندگان فکر می کنند که چیدمان یک طراح برای یک هنرمند مانند یک نقاشی است ، یعنی او آن را تمام کرده است و هرگز تغییر نمی دهد. در واقعیت ، این چندان بد نیست. با ادامه کار برنامه نویسان بر روی کد ، حذف بدهی فنی و بهبود کد ، طراحان به کار خود ادامه می دهند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور