تهدیدات سایبری ناشی از وسایل نقلیه الکتریکی قابل چشم پوشی نیست

عکس پروفایل نویسنده

وسایل نقلیه الکتریکی آینده هستند و غیرقابل انکار است که آینده در اینجا باشد. ما در دوره ای هستیم که وسایل نقلیه الکتریکی یا اتومبیل به سرعت در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند. این مرحله از مرحله صرفا یک وسیله نقلیه لوکس بودن به آنچه که یک انسان معمولی از پس آن برمی آید ، رفته است.

طبق گفته وزارت انرژی ایالات متحده ، هزینه سوخت رسانی به یک ماشین الکتریکی تقریباً نیمی از سوخت یک اتومبیل گازسوز است ، به طور متوسط ​​یک گالن برقی 1.24 دلار و یک گالن گاز 2.64 دلار هزینه دارد.

همچنین طبق Kelley Blue Book (KBB) ، متوسط ​​هزینه اتومبیل جدید در سال 2018 در ایالات متحده 35352 دلار بوده است. در سال 2019 ، یک مطالعه کوارتز نشان داد که متوسط ​​هزینه یک ماشین جدید در ایالات متحده 36600 دلار است. در سال 2020 هیوندای لونیک الکتریک با 30000 دلار به فروش می رسد.

ممکن است در هنگام خرید اولیه متوجه شوید که این هزینه زیاد است ، اما هزینه سوخت رسانی و همچنین نگهداری آن بسیار کم است. در مقایسه با هزینه سوخت و نگهداری اتومبیل های بنزینی ، در هزینه های بسیار بیشتری صرفه جویی می کنید. از طرف دیگر ، همه مزایا نیست. با افزایش تعداد دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی ، تهدیدهای سایبری را نباید نادیده گرفت.

توجه به این نکته مهم است که تهدیدات سایبری در مورد وسایل نقلیه الکتریکی در حالی که از سال 2021 عبور می کنیم مورد بررسی جدی قرار می گیرد. همینطور،…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور