تهدیدات سایبری برای بخش بهداشت انگلیس افزایش یافته است

عکس پروفایل نویسنده

@دارشکدارشاک سولانکی

رئیس تحویل در Sattrix Information Security (P) Ltd

موج دوم ویروس کرونا ویروس کرونا را در تلاش برای ایجاد واکسن علیه این همه گیر کشنده ، زندگی ما را فلج کرده است. در چنین زمان آشفته ای ، بازیگران بد در هدف قرار دادن بخش مراقبت های بهداشتی همچنان مشغول هستند، که در حال حاضر با چالش ها و مسائل مختلفی دست و پنجه نرم می کند.

از یک سو ، بیمارستان ها با اوج بی سابقه ای از جذب افراد دسته جمعی ، پر شده است. از طرف دیگر ، سیستم های آنها اکنون به آخرین زمینه برای مجرمان سایبری در سرتاسر جهان تبدیل شده اند که می خواهند از این وضعیت نامطلوب استفاده کنند.

در سال های اخیر ، تعداد و شدت حملات سایبری علیه سیستم های مراقبت های بهداشتی و اجتماعی و بیمارستان ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است و اطلاعات بهداشتی میلیون ها نفر را نه تنها در انگلستان بلکه در سراسر جهان به خطر انداخته است.

در ماه مه 2017 ، برنامه باج افزار WannaCry داده ها و پرونده ها را بر روی 230000 رایانه در 150 کشور جهان رمزگذاری کرده و NHS را ویران کرد.

با این حال ، حمله WannaCry در NHS هدف قرار نگرفته است ، هرچند که گفته می شود از طرف دولت حمایت شده است. سایر سازمانهای مهم نیز تحت تأثیر قرار گرفتند ، از جمله Telefonica ، FedEx ، نیسان ، راه آهن روسیه و بانک چین. با این حال مهمترین تأثیر بدون شک توسط NHS احساس شد.

در حالی که WannaCry یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور