تنهایی کارآفرینی که هیچکس درباره اش صحبت نمی کند

عکس پروفایل Daniel Chae Hacker Noon

کارآفرینی چیز خنده داری است. از هر نظر جذاب است. فرهنگ ما دوست دارد در مورد آن صحبت کند محصول سکسی راه اندازی می شود و درآمد ماهانه. اگر بگویم در تداوم این فرهنگ سهیم نبودم دروغ می گفتم.

نه ماه پیش ، با سر به دنیای کارآفرینی فرو رفتم. من ایده ها را تأیید کردم و با افراد واقعی صحبت کردم. من مدت زمان بیشتری را صرف Reddit کردم تا اینکه بخواهم اعتراف کنم. من شروع به ایجاد مخاطب کردم. من به عنوان یک کارآفرین بیش از آنچه که فکر می کردم پیشرفت کرده ام.

با این اوصاف ، نه ماه گذشته نمی توانست تنها باشد. من بیشتر از هر زمان دیگری وقتم را صرف زیر سingال بردن توانایی ها و ارزش های خود کردم. به دلیل درک نکردن پیشرفت احساس شکستگی و ناقص بودن کردم. من بسیاری از شب ها را با تعجب می گذراندم که چرا اینقدر احساس تنهایی می کنم.

ساختن چیزهای شخصی خود یک تجربه باورنکردنی است. اما شما فقط 5٪ از مواقع چنین احساسی دارید. بیشتر سفر تنها و دشوار است. در ادامه این مقاله ، من قصد دارم آنچه را که زندگی در زندگی من به دنبال کارآفرینی احساس می کرد ، به اشتراک بگذارم. من همچنین مهمترین درسهایی را که یاد گرفتم به اشتراک می گذارم.

شما باید تنهایی کارآفرینی را در متن قرار دهید

اگر یک کارآفرین هستید ، باید به یاد داشته باشید که کاری را انجام می دهید که بیشتر مردم انجام نمی دهند.

بیشتر افراد 9 تا 5 شغل کار می کنند. بیشتر مردم صبح های خود را با آماده شدن برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور