تنظیم KPI برای محصولات پلت فرم

عکس پروفایل نویسنده

در اینجا همه چیزهایی است که من آرزو می کنم پنج سال پیش بدانم وقتی یک شرکت نوپا تمام ابزارهای داخلی خود را به من سپرد (یکی از بنیانگذاران استارت آپ که فقط محصولات مصرفی ساخته بود). برای عملی ساختن این مقاله ، می توانید موفقیت محصولات پلت فرم را با استفاده از چک لیست انتهای پست اندازه گیری کنید.

این پست چهار بخش را در بر می گیرد: چرا مدیریت محصول برای ابزارهای داخلی متفاوت است ، درک اهداف کاربر از طریق بیان مشکلات ، نحوه تنظیم شاخص های اصلی عملکرد (KPI) برای آنها و نحوه برخورد با افرادی که برای دستیابی به این شاخص ها تلاش می کنند.

چرا محصولات پلت فرم المپیک ویژه مدیریت محصول هستند

بیشتر کتابهای مربوط به مدیریت و اندازه گیری محصولات ، روی کالاهای مصرفی تمرکز دارند که بسیار زیاد است روابط مشتری متفاوت از ایجاد یک بستر یادگیری ماشین برای دانشمندان داده که یک اسلاید دورتر نشسته اند.

ما بخاطر این پست از اصطلاح “پلت فرم” به جای “ابزارهای داخلی” استفاده خواهیم کرد ، به معنای خدماتی که با آنها روبرو هستند (مشتریان شما معمولاً از تیمهای مهندسی دیگر تشکیل شده اند).

اینها فناوری هایی هستند که محصولات را قادر می سازند داده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند ، مانند سیستم مدیریت محتوا ، خطوط داده یا ارائه Kubernetes به عنوان یک سرویس.

این باعث می شود که ابزارهای زیر از مدیریت محصول مشتری روبرو شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور