تنظیمات بیشتر خزیدن • Yoast

همانطور که بارها گفته ایم، خزیدن یکی از جنبه های مهم سئو است. سایت شما باید با موانع فنی که می‌توانند مانع خزیدن شوند و در عین حال تعداد URL‌های قابل خزیدن را کنترل می‌کنند، کنار بگذارد. خزنده ها مشتاقند هر چیزی را که در سایت شما پیدا می کنند بخزند — حتی اگر سایت کوچکی با محتوایی داشته باشید که به سختی تغییر می کند. سربار بسیار زیاد است زیرا تعداد زیادی URL وجود دارد که خزیدن آنها برای آنها بی معنی است. ما در مورد آن کاری انجام می دهیم. در Yoast SEO Premium 18.7، ما تنظیمات جدید خزیدن خود را با لیست طولانی از گزینه های اضافی گسترش می دهیم.

تنظیمات بیشتر خزیدن در Yoast SEO Premium

در Yoast SEO Premium 18.6، اولین مورد اضافه شده را به یک تب جدید به نام تنظیمات Crawl معرفی کردیم. در این بخش، می‌توانید کلیدهای بسیاری را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهند موارد مختلفی را که وردپرس به‌طور خودکار به سایت شما اضافه می‌کند و اکثر سایت‌ها از دست نمی‌دهند، خاموش کنید. این افزودنی‌های وردپرس URL‌هایی را ایجاد می‌کنند که موتورهای جستجو می‌توانند و می‌خزند. در Yoast، ما در حال انجام ماموریت هستیم تا تعداد URL هایی را که هر سایتی تولید می کند به شدت کاهش دهیم، زیرا خزیدن همه اینها هدر دادن فوق العاده ای است.

فقط در Yoast SEO Premium موجود است، این ویژگی‌های خزیدن به شما کنترل بیشتری بر آنچه می‌خواهید Google بخزد می‌دهد. تنظیمات خزیدن در نسخه بتا هستند و از بازخورد شما استقبال می کنیم. ما با هم می توانیم به ارتقای سایت شما به سطح دیگری کمک کنیم!

برو پریمیوم و دسترسی داشته باشید به تمام ویژگی های ما!

Premium با بسیاری از ویژگی ها و دسترسی رایگان به دوره های SEO ما!

فقط 99 یورو / در هر سال (بر اساس مالیات بر ارزش افزوده) برای 1 سایت

از تنظیمات خزیدن چه انتظاری می توان داشت؟

در اینجا لیست اولیه خزیدن با موارد اضافه شده توسط وردپرس وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از خزیدن موتورهای جستجو آن را خاموش کنید. در اسناد راهنمای ما در مورد تنظیمات خزیدن، همه این گزینه ها را توضیح داده شده خواهید یافت.

  • لینک های کوتاه
  • پیوندهای REST API
  • پیوندهای RSD / WLW
  • o جاسازی پیوندها
  • برچسب های ژنراتور
  • اسکریپت های ایموجی
  • هدر HTTP پینگ بک
  • پشتیبانی شده توسط هدر HTTP

همچنین می توانید تعداد زیادی از فیدهای تولید شده توسط وردپرس را غیرفعال کنید:

  • خوراک جهانی
  • فید نظرات جهانی
  • پست نظرات
  • خوراک نویسندگان پست
  • فید نوع پست
  • فیدهای دسته
  • فیدها را تگ کنید
  • تغذیه های طبقه بندی سفارشی
  • فیدهای نتایج جستجو
  • تغذیه اتم/RDF

این تنظیمات به شما انعطاف‌پذیری بیشتری در تصمیم‌گیری در مورد آنچه می‌خواهید گوگل بخزد می‌دهد. ما این تنظیمات را به‌طور خودکار برای شما فعال نمی‌کنیم، زیرا ممکن است سایت شما از یکی از این موارد استفاده کند یا از آن استفاده کند. ما نمی خواهیم چیزها را بشکنیم!

Yoast SEO Premium دارای گزینه های جدیدی برای مدیریت خزیدن است

بهبودهای Yoast SEO 19.1

Yoast SEO 19.1 با چندین اصلاح و بهبود ارائه می شود. به عنوان مثال، با پشتیبانی از خط تیره em به عنوان علائم نگارشی در قسمت عبارات کلیدی فوکوس و تشخیص درست حروف در عبارات کلیدی فوکوس با نقطه، تجزیه و تحلیل محتوای ما بهبود یافته است.

در میان بسیاری از چیزهای دیگر، Yoast SEO عبارات کلیدی را با خط فاصله در اسلاگ تشخیص می دهد. فرم های کلمه ما ویژگی دارد و فیلتر کردن کلمات تابع اکنون برای عبارات کلیدی خط فاصله کار می کند. به عنوان مثال، عبارت کلیدی ex-husband در راب شناسایی خواهد شد ex-husband، بلکه عبارت کلیدی ex-husbands.

با ویژگی فرم های کلمه، ما اشکال دستوری مختلف عبارت کلیدی تمرکز شما را در مکان های مختلف محتوای شما تشخیص می دهیم. شما مجبور نیستید هر بار یک شکل از عبارت کلیدی خود را بنویسید، اما می توانید با تغییر فرم ها، زبان خود را متنوع کنید. این باعث می شود خیلی طبیعی تر بنویسید!

WooCommerce SEO 14.9: شناسه های جهانی برای تغییرات محصول + طرحواره

کار با انواع محصولات همیشه یک دردسر بوده است. به عنوان مثال، WooCommerce به شما اجازه نمی‌دهد که شناسه‌های جهانی را برای تغییرات محصول اضافه کنید—افزودن داده‌های ارزشمند برای Google را دشوار می‌کند. علاوه بر این، هیچ راه ساده ای برای افزودن صحیح داده های ساختاریافته به این وجود ندارد! در WooCommerce SEO 14.9، ما در حال رفع این مشکل هستیم.

سئوی WooCommerce اکنون نشانه‌گذاری Schema لازم را برای تغییرات محصول در محصولات جداگانه ارائه می‌کند. البته، این افزونه در حال حاضر تمام تغییرات محصول نشانه گذاری طرحواره را از طریق خروجی خروجی می دهد offers ویژگی. اکنون، شناسه های جهانی برای تغییرات محصول را نیز در زیر خروجی می دهد offers ویژگی. علاوه بر این، SKU و URL تغییرات را نیز به Schema محصول اضافه کرده‌ایم.

برگه تغییرات محصول را در WooCommerce باز کنید و جزئیات شناسه جهانی را برای هر تغییر در بخش جدید Yoast SEO پر کنید. جزئیات به طور خودکار به product داده های ساخت یافته تولید شده توسط WooCommerce SEO.

اکنون می توانید شناسه های جهانی را به هر نوع محصول در SEO WooCommerce اضافه کنید

با نحوه افزودن شناسه های جهانی روی محصولات متغیر با SEO WooCommerce آشنا شوید.

حذف تاریخ ها از طرحواره محصول

گوگل گاهی اوقات تاریخ هایی را در نتایج جستجوی شما نشان می دهد که می تواند به کاربران کمک کند مرتبط ترین محتوا را پیدا کنند. اما در صفحات محصول WooCommerce شما، این کار چندان منطقی نیست – بنابراین ما برخی از ابرداده ها را از صفحه شما حذف می کنیم تا آنها را از نمایش تاریخ در اینجا منصرف کنیم. بنابراین، ما در حال حاضر حذف datePublished و dateModified صفات بر روی ItemPage نشانه گذاری طرحواره برای یک محصول.

به روز رسانی در حال حاضر!

Yoast SEO 19.1، Yoast SEO Premium 18.7 و WooCommerce SEO 14.9 امروز منتشر شده اند. در Premium 18.7، ما امکانات تنظیمات جدید خزیدن را که در 18.6 معرفی کرده‌ایم، بسیار گسترش داده‌ایم. اکنون گزینه های زیادی برای مدیریت خزیدن در سایت وردپرس خود دارید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور