تله هاوس یک مرکز داده ی هم موقعیت دیگر را در داکلندز لندن افتتاح می کند | دانش مرکز داده

Telehouse Europe، ارائه‌دهنده هم‌محل‌سازی خنثی حامل، پنجمین مرکز داده هم‌مکانی خود را در لندن افتتاح کرده است.

تله هاوس جنوبی جدید واقع در داکلندز، در کنار منطقه مالی شهر، 2 مگاوات نیرو و فضا برای حداکثر 668 رک تجهیزات IT ارائه می دهد.

Telehouse این ساختمان 10 طبقه را در سال 2021 از ناشر خبری تامپسون رویترز خریداری کرد و آن را تحت یک فرآیند بازسازی 11 ماهه قرار داد تا فاز اول پروژه را تحویل دهد.

انتظار می رود که Telehouse South پس از ساخت کامل، 18 مگاوات ظرفیت برق و 12000 متر مربع (نزدیک به 130000 فوت مربع) فضای سفید ارائه دهد که آن را به بزرگترین تاسیسات شرکت تبدیل می کند.

نزدیکی به مراکز داده Telehouse موجود در لندن به این معنی است که مکان جدید می تواند انتخاب های بسیار متنوعی از گزینه های اتصال را با دسترسی به 900 حامل شبکه، مبادلات اینترنتی و ارائه دهندگان ابری ارائه دهد.

کوین رستیوو، مدیر مرکز تحقیقات مرکز داده EMEA در CBRE، اظهار داشت: “London Docklands اکنون بیشترین گزینه های اتصال را در بریتانیا و در واقع اروپا ارائه می دهد.”

به راحتی در کنار الیافی که به آفریقا و شمال اروپا می رود قرار می گیرد. به این ترتیب، این بازار برای بررسی ترافیک برای بریتانیا و اروپا و سایر نقاط جهان استفاده می شود. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری در اتصال کابلی زمینی و زیردریایی در بریتانیا قابل توجه و در حال انجام است.

تقاضای رو به رشد برای مراکز داده کولوکیشن

Telehouse نامی آشنا در زیرساخت های دیجیتال است، که در سال 1989 برای خدمت به مرکز مالی به سرعت در حال رشد لندن در Docklands تأسیس شد – مکانی که امروزه میزبان دفاتر مرکزی بین المللی شرکت هایی از جمله HSBC و Barclays Bank، و دفاتر محلی بزرگ برای شرکت هایی مانند Credit Suisse است. و سیتی گروپ

امروزه این برند متعلق به غول مخابراتی ژاپنی KDDI است و در شبکه جهانی آن با بیش از 45 مرکز داده ادغام شده است.

آخرین پروژه Telehouses به دنبال نوسازی فضای مرکز داده سازمانی است که زمانی توسط تامپسون رویترز استفاده می شد و آن را به یک مرکز بزرگ خرده فروشی با انرژی 100٪ تجدید پذیر تبدیل می کند.

Telehouse انتظار دارد کل پروژه 18 مگاواتی 223 میلیون پوند (294 میلیون دلار) هزینه داشته باشد و کل سرمایه گذاری آن در مراکز داده Docklands تا سال 2025 به یک میلیارد پوند (1.32 میلیارد دلار) برسد.

این شرکت در حال برنامه ریزی برای توسعه Telehouse South است و به دنبال افزایش 700 کیلووات ظرفیت برق تا پایان سال است.

Telehouse اروپاسالن داده تله هاوس جنوبی
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور