تلفیق نقشه ها و جستجوهای جغرافیایی در وب سایت Wix شما با استفاده از Velo

عکس پروفایل ظهر Code Enhancement Studio Hacker

@تقویت برنامهاستودیوی پیشرفت کد

ما برنامه های وب و نمونه های اولیه را در Velo توسط Wix توسعه می دهیم

خوشحالم که یک Proof of Concept که من در Code Enhancement Studio تهیه کردم و نقشه ها و پرس و جوهای جغرافیایی را در پلت فرم Wix ادغام می کند و به طور موثر یک عملکرد پرسشنامه جغرافیایی ایجاد می کند ، با شما به اشتراک بگذارم.

چالش

مشتری یک تامین کننده عمده محصولات غذایی است. آنها می خواهند کاربران بتوانند کالای خاصی را که توسط آنها تهیه شده جستجو کنند و سپس مکانهای خرده فروشی شرکتهای مختلف مواد غذایی و آن شرکت را در شعاع مشخص شده توسط کاربر (بر حسب مایل) از مکانی که کاربران انتخاب می کنند / به انتخاب خودشان شناسایی کنند.

برنامه اولیه ما استفاده از ورودی Wix “آدرس” ، بازیابی مختصات جغرافیایی (عرض و طول) هر مکان فروشگاه خرده فروشی با استفاده از API Place Google و API تکمیل خودکار Google بود اما متأسفانه پایگاه های داده Wix از geo-query پشتیبانی نمی کنند.

راه حل ها

با تکمیل تحقیقات ما در مورد Velo Forum & Resources ، به نظر می رسد که بیشترین راه حل توصیه شده ذخیره سوابق در یک پایگاه داده خدمات آنلاین است که از جستجوهای جغرافیایی مانند MongoDB ، Firebase یا ElasticSearch پشتیبانی می کند.

اما این راه حل مستلزم این بود که من سیستم جستجوی خودم را ایجاد کنم که به من امکان می دهد مکان ها را ذخیره کرده و از آنها پرس و جو کنم ، که باعث می شود Wix Data API بی فایده باشد (حداقل برای مکان ها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور