تكنيك سازي صنعت شراب با Somm Marc Flores

تصویر
عکس پروفایل کریستوفر هکر نون

طبق تحقیقات و بازارها ، صنعت جهانی شراب با CAGR 3.7 درصد رشد می کند. این رقم تا سال 2025 به 201 میلیارد دلار و تا سال 2027 به 434 میلیارد دلار خواهد رسید. فقط در ایالات متحده ، صنعت شراب در پایان سال 2020 بیش از 88 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

با وجود بیماری همه گیر ویروس کرونا ، سال گذشته تقاضا برای شراب افزایش یافت. گزارش موازی دیگری ، صنعت شراب را مورد تجدید نظر قرار داد تا با CAGR 4.8 درصد رشد کند ، از 4.7 درصد به 2027 برسد. در این دوره ، تقاضا برای شراب در چین با CAGR 7.8 درصد رشد خواهد کرد. در سال 2020 ، چین ، دومین بازار بزرگ شراب ، 93.5 میلیارد دلار در زنجیره تامین شراب توزیع مجدد کرد.

این توضیح می دهد که چرا پروژه ها متمرکز بر این صنعت چند میلیارد دلاری هستند. با علامت گذاری این بخش سودآور ، دیجیتالی سازی خودکار فرصت های بیشتری را ایجاد می کند ، تقلب را کاهش می دهد و قابلیت ردیابی را بهبود می بخشد ، و به طور مستقیم از ذینفعان سود می برد.

در مصاحبه امروز ، ما با Somm Marc Floresm ، مدیرعامل اکوسیستم شراب ، ENO ، به گفتگو نشستیم تا در مورد وضعیت صنعت شراب ، توزیع آن و آنچه در آینده است بحث کنیم.

1) بیایید از همان ابتدا شروع کنیم. در جریان روند فعلی ، باغات انگور ، شراب خواران ، ساممیله ها و سهامداران با چه مشکلاتی روبرو هستند؟

در کشورهای آمریکای لاتین ، صنعت شراب سازی با مشکلات فرهنگی روبرو است. در این منطقه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور