تغییر صنعت بازی با بلاکچین

No_name_c3po عکس پروفایل هکر ظهر

دنیا هر روز در حال کشف روش های جدید استفاده از فناوری بلاکچین است. با وجود این واقعیت که اکثر مردم فقط وقتی بلاکچین را می شنوند به بیت کوین و ابزارهای مالی فکر می کنند ، این فناوری در طیف وسیعی از حوزه های زندگی استفاده می شود.

به دلیل مزایا و فرصت های خارق العاده ای که این فناوری از آن استفاده می کند ، در بسیاری از صنایع از آن استفاده شده است.

صدها شرکت از سراسر جهان قبلاً بلاکچین را در کار خود اجرا کرده اند ، از جمله شرکت های کشاورزی ، حمل و نقل و شرکت های انرژی.

با این حال ، صنعت امیدوار کننده تری نیز وجود دارد که شروع به استفاده از فناوری بلاکچین می کند – صنعت بازی های ویدیویی. در حال حاضر ، فناوری بلاکچین با ارزش بیش از 170 میلیارد دلار به طور فعال در بازار بازی های ویدیویی معرفی می شود. برای مقایسه ، در سال 2018 این صنعت فقط 100 میلیارد دلار ارزش داشت و تعداد کاربران 2.2 میلیارد نفر بود.

مزایا و معایب فناوری بلاکچین در بازی ها

همچنین ، مانند هر فناوری دیگری ، بلاکچین نیز موافقان و مخالفان خود را دارد. جامعه به دو اردوگاه تقسیم شده است: اولی از ظهور این فناوری خوشحال است و دومی با سو looks ظن به نظر می رسد.

با این حال ، این فناوری مزایای بیشتری نسبت به معایب آن فراهم می کند. به همین دلیل است که بسیاری از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی به طور فعال در حال کشف فناوری و استفاده از آن هستند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور