تصور مجدد Splyt از بازاریابی شرکت های وابسته: گرایش های برتر به سادگی توضیح داده می شوند

عکس پروفایل الیزابت لوین هکر ظهر

بازاریابی وابسته یک روش سودآور برای کاربران وب است که از شبکه خود برای ایجاد درآمد اضافی از طریق فروش شخص ثالث استفاده می کنند. تا چندی پیش ، ایجاد این مشارکت ها به روشی دشوار بود که برای هر دو طرف سودمند باشد. اکنون ، یک روش جایگزین برای فروشندگان برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی و واسطه های مستقل بازاریابی برای بدست آوردن پورسانت وجود دارد. Splyt حدس و گمان را از بازاریابی شرکت های وابسته خارج می کند ، و راهی را برای فروشندگان فراهم می کند تا بدون بازپذیری خطر مالی اضافی به بازاریاب های وابسته دسترسی پیدا کنند.

پیش بینی میزان عملکرد یک کمپین بازاریابی شرکت های وابسته و ایجاد آستانه فروش لازم برای سودآوری کمپین می تواند چالش برانگیز باشد. با استفاده از اسپلیت ، این خطر نزولی از معادله خارج می شود. در تصور مجدد Splyt از بازاریابی شرکت های وابسته ، فروشندگان لازم نیست نگران هزینه های بیش از حد در کمپین های ناموفق باشند. در یک سبک فروش که بیشتر در ارتباط با همکاری متقابل باشد ، شرکای وابسته فقط بابت ارزشی که تولید می کنند حقوق دریافت می کنند و فروشندگان یا مارک ها می توانند نرخ کمیسیون عادلانه ای را برای ایجاد انگیزه در تبلیغ محصولات یا خدمات تعیین کنند. این با استفاده از چندین روش بهبود چرخه حیات محصول تجارت الکترونیکی ، چربی موجود در سیستم قدیمی را کاهش می دهد.

تجارت الکترونیکی بهتر شده است

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور