تشخیص شخصیت نوری: جهنم چگونه کار می کند؟

فناوری تشخیص کاراکترهای نوری ، معروف به OCR ، مدت زیادی است که وجود دارد. فناوری OCR می تواند برای برخی از مشاغل ، به ویژه مشاغل با تعداد زیادی نسخه دست نویس یا چاپ شده ، سود زیادی داشته باشد. استفاده از این فناوری می تواند یک سرمایه بزرگ برای بخش های پلیس باشد زیرا امکان جستجوی فوری وسیله نقلیه مورد نیاز را فراهم می کند. از OCR می توان با موفقیت در مدیریت زنجیره تامین استفاده کرد ، زیرا می توانید ابزار OCR را برای خواندن بارکدها و تشخیص تاریخ انقضا ، شماره سریال و انواع مشابه داده ها برنامه ریزی کنید.

تصویر
عکس پروفایل نرم افزار SoftTeco Hacker Noon

SoftTeco

شرکت توسعه نرم افزار: توسعه وب و موبایل ، یادگیری ماشین ، علم داده

فناوری تشخیص شخصیت نوری ، که به OCR معروف است ، مدت زیادی است که وجود دارد. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه دستگاه دقیقاً کاراکترهای دست نویس یا چاپ شده را تشخیص می دهد و آنها را با موفقیت پردازش می کند؟ در زیر ما مروری بر روند کار الگوریتم های OCR ارائه می دهیم و توضیح می دهیم که این فناوری چه ارزشی را برای یک تجارت به ارمغان می آورد.

OCR چیست؟

بر اساس رایج ترین تعریف ، تشخیص نوری کاراکتر عبارت است از تبدیل الکترونیکی متن تایپ شده ، چاپ شده یا دست نویس به متن قابل خواندن ماشین. به عنوان مثال می توان به پردازش متن روی علائم جاده ای ، اسناد دست نویس یا عکس ها اشاره کرد. فناوری OCR می تواند به نفع برخی مشاغل باشد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور