تراز مراکز داده در حال گفتگو برای قرارداد 1.8 میلیارد دلاری Odata | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد مطلع، Aligned، یک اپراتور مرکز داده که توسط واحدی از Macquarie Group Ltd. پشتیبانی می شود، در حال مذاکره برای به دست آوردن Odata، یک رقیب متمرکز در آمریکای لاتین است.

این افراد که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که طرفین در مورد معامله ای که ارزش Odata را حدود 1.8 میلیارد دلار از جمله بدهی دارد، گفتگو می کنند. هنوز توافقی حاصل نشده است و شرایط ممکن است تغییر کند یا مذاکرات ممکن است در آخرین لحظه به هم بخورد. یکی از افراد گفت، اگر این کار را نکنند، ممکن است هفته آینده یک معامله اعلام شود.

نمایندگان Aligned، Macquarie و Patria Investments Ltd. که Odata را کنترل می کنند، بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

وب سایت آن نشان می دهد که Odata به رهبری مدیر اجرایی ریکاردو آلاریو، یک شراکت استراتژیک با CyrusOne دارد. این شرکت که در سال 2015 تأسیس شد، اقداماتی را برای توسعه عملیات مرکز داده در برزیل، کلمبیا، مکزیک و شیلی انجام داده است.

وب سایت آن نشان می دهد که شرکت Plano، مستقر در تگزاس، به رهبری اندرو شاپ، مدیر عامل شرکت، در شیکاگو، مریلند، فینیکس، دالاس، ویرجینیای شمالی و سالت لیک سیتی ردپایی دارد. این صندوق توسط یک صندوق مدیریت شده توسط Macquarie Asset Management حمایت می شود.

پلتفرم های مرکز داده سرمایه گذاری زیادی از زیرساخت ها، املاک و مستغلات و سایر شرکت ها را جذب کرده اند. ماه گذشته، گروه شرکا EdgeCore Digital Infrastructure را خریداری کرد. در ماه می، کنسرسیومی به رهبری DigitalBridge Group Inc. با خرید سوئیچ شرکت موافقت کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور