تجسم داده برای Dummies: 3 نمودار ساده با

متداول ترین نمودارها – نمودارهای خطی ، میله ای و پایی – در تجزیه و تحلیل داده ها و برنامه های کاربردی استفاده می شوند. من این نمودارها را برای متداول ترین کاربرد در اکثر برنامه های کاربردی برای تجزیه و تحلیل داده ها یا نمایش آنها انتخاب می کنم. من از هیچ چارچوبی استفاده نکردم ، فقط از HTML ، CSS و جاوا اسکریپت استفاده کردم. توصیه می کنم نمودارها را در DOM بررسی کنید تا بفهمید D3 چگونه عناصر را ارائه می دهد. برای پیاده سازی آن حدود 70 خط کد نیاز است.

تصویر
عکس پروفایل Maksym Mostovyi Hacker Noon

مکسیم مستووی

توسعه دهنده نرم افزار با تخصص در JavaScript ، Angular ، AngularJs ، D3

در اینجا می خواهم در مورد تبدیل داده های بزرگ و پیچیده به یک فرمت نمایش تصویری آسان صحبت کنم. برای آن، من متداول ترین نمودارها را انتخاب می کنم – خط، میله و پای.

در واقع، نمودارهای زیادی وجود دارد، اما شما می توانید این سه را در اکثر برنامه های کاربردی که برای تجزیه و تحلیل داده ها یا نمایش داده ها ساخته شده اند، بیابید. در مرحله بعد، نحوه ساخت آنها را با استفاده از کتابخانه محبوب D3.js توضیح خواهم داد.

من یک برنامه نمایشی کوچک ایجاد کرده ام. این یک داشبورد ساده با آن نمودارها است. من از هیچ چارچوبی استفاده نکردم، فقط از HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده کردم.

همچنین ، 3 فایل جداگانه با مجموعه داده برای هر یک از نمودارها اضافه کردم. من فکر می کنم برای شروع رسم نمودارها بیش از اندازه کافی است. اما ابتدا بیایید نگاهی به ساختار HTML بیندازیم:


<html lang="en"
<head
    <meta charset="UTF-8"/
    <titleD3 charts
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور