تجزیه و تحلیل تعهد معامله گران [COT] گزارش

عکس پروفایل نویسنده

@لیا-ماتیسونلیا ماتیسون

نوشتن درباره حقوق ، وال استریت ، VC و استارتاپ ها. Echelon-1.com

گزارش تعهد معامله گران یکی از منابع اصلی داده برای بسیاری از معامله گران آتی و فارکس است. حتی ممکن است نمودارهای ارجاع شده در گزارش های هفتگی ما را دیده باشید. اما داده های COT دقیقاً به شما چه می گویند و چگونه می توانید از آنها برای بهبود تجارت خود استفاده کنید؟ ما در آخرین وبلاگ زیر به این سوالات می پردازیم.

COT Data چیست؟

گزارش تعهد معامله گران که توسط کمیسیون معاملات آتی کالاها (CFTC) منتشر شده است ، یک عکس فوری از سهام کل سهامداران مختلف در بازارهای آتی ارائه می دهد. این گزارش تجزیه و تحلیل سود باز برای گزینه های آتی و آتی را نشان می دهد که در آن 20 معامله گر یا بیشتر صاحب موقعیت هایی به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوانند سطح گزارش CFTC را برآورده کنند.

با دانستن موقعیت های باز ، معامله گران می توانند پویایی بازار آتی را بهتر درک کنند. همچنین یک دیدگاه بسیار ارزشمند از اینکه بازیکنان بزرگ کجا پول خود را جابجا می کنند ، اندازه موقعیت های بزرگ و تغییرات آنها در طول زمان فراهم می کند. این اطلاعات می تواند به تعیین زمان ورود و خروج به معاملات و گرفتن موقعیت های کوتاه یا کوتاه کمک کند.

جدول زمانی

سه شنبه – شرکت های گزارشگری مانند اعضا پاکسازی ، بازرگانان کمیسیون آتی و کارگزاران خارجی CFTC را با موقعیت باز ارائه می دهند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور