تجربه خرید تعطیلات 2020: برنده سریع برای بهبود پرداخت الکترونیکی تجارت

عکس پروفایل نویسنده

در حالی که امسال بیشتر از هر زمان دیگری مصرف کنندگان به صورت آنلاین خرید می کنند ، همه گیر تجارت تعطیلات را دوباره تعریف کرده است. در سال 2019 ، خریداران بیشتر در هفته های منتهی به کریسمس آنلاین بودند و فروش تجارت الکترونیک را نسبت به سال قبل تقریباً 20 درصد افزایش دادند. پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش یابد زیرا همه گیری باعث می شود بیشتر خریداران در خانه بمانند. در کل ، تخمین زده می شود که خریداران تعطیلات در این فصل تعطیلات تقریباً 180 میلیارد دلار آنلاین خرج کنند ، که یک رکورد بی سابقه است.

فرآیند پرداخت بخشی مهم و گاه دردناک از تجربه مشتری است و اغلب عامل تعیین کننده ای است که آیا بازدید کننده خرید می کند یا خیر. طبق RetailDive ، در صورت بیش از حد ضروری بودن شرایط پرداخت ، نزدیک به 90 درصد از خریداران آنلاین از سبد خرید خود صرف نظر می کنند. به طرز باورنکردنی ، بیش از نیمی از آن خرده فروش را برای همیشه ترک می کند ، واقعیتی خیره کننده که اهمیت تجربه مشتری را تأکید می کند.

در مجموع ، روشن است که خرید آنلاین یک میدان جنگ مهم برای مارک های مصرف کننده است زیرا آنها در یک محیط چالش برانگیز برای مشتریان و فروش خود رقابت می کنند. این برنده های سریع می توانند اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان در این فصل از تعطیلات یک تجربه روان را در سایت شما تجربه می کنند:

عملکرد سایت

برای اطمینان از اینکه سایت شما قادر به کنار آمدن با تعداد زیادی از خریداران مشتاق جشن است ، تجزیه و تحلیل کامل را انجام دهید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور