تبلیغ‌کنندگان به به‌روزرسانی «حذف کلمات کلیدی اضافی» گوگل واکنش نشان می‌دهند

با به‌روزرسانی جدید Google Ads، سال جدید را چگونه می‌توان جشن گرفت؟

در ۴ ژانویه، گوگل به تبلیغ‌کنندگانی که در حال حاضر پیشنهاد اعمال خودکار «حذف کلمات کلیدی اضافی» را در حساب‌هایشان فعال کرده‌اند ایمیل ارسال کرد.

در این ایمیل آمده است که از 19 ژانویه، گوگل شروع به حذف کلمات کلیدی اضافی در انواع مختلف مطابقت خواهد کرد.

اولین بار توسط رابرت برادی از طریق توییتر، تبلیغ کنندگان به سرعت به چندین رسانه اجتماعی رفتند تا نگرانی های خود را در مورد به روز رسانی جدید به اشتراک بگذارند.

چه چیزی در حال تغییر است؟

در حال حاضر، یکی از پیشنهادات کاربردی خودکار گوگل به سیستم اجازه می دهد تا کلمات کلیدی اضافی را حذف کند. یکسان نوع مطابقت در همان گروه تبلیغاتی

با به روز رسانی 19 ژانویه، گوگل خط مشی خود را برای حذف کلمات کلیدی اضافی به روز کرد ناهمسان انواع کبریت

در اصل، اگر یک کلمه کلیدی گسترده، عبارت جستجو را پوشش دهد، گوگل عبارات یا کلمات کلیدی مطابقت دقیق را حذف می کند.

بخشی از ایمیل Google در زیر جزئیات بیشتری را بیان می کند:

تغییر گوگل به خط مشی کلمات کلیدی اضافی از 19 ژانویه 2023 اعمال خواهد شد.

تبلیغ کنندگان یکسان باعث سر و صدا می شوند

گرگ فین نظر خود را در مورد اعلامیه به روز رسانی خط مشی عقب نشینی نکرد:

سایر بازاریابان با احساسات مشابه در پست گرگ شرکت کردند:

سایر تبلیغ‌کنندگان نیز با مخالفت خود با به‌روزرسانی Google Ad از این روند پیروی می‌کنند.

بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود این به‌روزرسانی بین بازاریابان بحث‌برانگیز باشد؟

همانطور که دیگران اشاره کرده اند، یکی از نگرانی های اصلی این است که گوگل تعریف یک توصیه کاربردی خودکار موجود را تغییر داده است.

با چنین تغییر قابل توجهی، استدلال می شود که این باید یک توصیه جدید برای تبلیغ کنندگان برای شرکت یا انصراف از آن باشد.

نگرانی دیگر در مورد توانایی گوگل برای پرداختن به زمینه و احساسات در یک موضوع صحیح است.

در نهایت، توافق بر این است که این به‌روزرسانی‌ها دوباره برای کسب‌وکارهای کوچک و بازاریاب‌های مبتدی هدف قرار می‌گیرند تا حساب‌های خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند.

اما بازاریاب‌های باتجربه‌ای که سال‌ها صرف آزمایش و تکمیل استراتژی‌های کلمات کلیدی خود کرده‌اند، کجاست؟

Google Ads Liason به نگرانی های تبلیغ کننده می پردازد

پس از تماس با گوگل برای اظهار نظر، رابط رسمی تبلیغات گوگل در 5 ژانویه از طریق توییتر پاسخ داد:

Google Ads به جدیدترین به‌روزرسانی خط‌مشی کلمات کلیدی اضافی وضوح را ارائه می‌کند.

مایک رایان، تبلیغ‌کننده، پاسخ سنجیده‌ای را گردآوری کرد که با استقبال خوب جامعه PPC در لینکدین مواجه شد. او پیشنهادی برای کمک به اجتناب از موقعیت هایی مانند این در آینده ارائه کرد. موضوع با توضیحات بیشتر و سوالات متداول ادامه می یابد:

مایک رایان به سیاست کلمات کلیدی زائد گوگل در لینکدین پاسخ می دهد.

ماروین نامه سرگشاده رایان به گوگل ادز را از طریق توییتر جامع دیگری پیگیری کرد نخ:

در پاسخ تاپیک، ماروین از نامه رایان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این آزمایش قبل از راه اندازی چندین بار تکرار شد
  • آزمایش زودتر به دلیل یک باگ متوقف شد
  • بسیاری از آزمایش ها در یک زمان می تواند باعث ایجاد چالش های ارتباطی شود
  • نتایج کلی آزمایش کلمه کلیدی اضافی مثبت بود

خلاصه

اگر قبلاً در توصیه اعمال خودکار Google برای حذف کلمات کلیدی اضافی شرکت کرده اید، این خط مشی جدید از 19 ژانویه اجرایی می شود.

خط مشی جدید هیچ گونه تغییر ماسبق در حساب شما ایجاد نخواهد کرد. با این حال، زیرا این یک جدید توصیه، اگر نمی خواهید شرکت کنید، باید این توصیه کاربردی خودکار را غیرفعال کنید.

یک تغییر قابل توجه از گوگل در اوایل سال جدید می تواند نشان دهنده تغییرات مهم تر در آینده باشد.

گفتگوی باز بین تبلیغ‌کنندگان و Google Ads Liason گامی عالی به سوی شفافیت بیشتر و توجه برای همه بازاریابان – مبتدی یا با تجربه است.

تشکر ویژه از رابط تبلیغاتی گوگل جینی ماروین برای پاسخگویی سریع و شفاف به سؤالات تبلیغ‌کنندگان.


تصویر ویژه: ViDI Studio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور