تبلیغات مایکروسافت انتشارات و به روز رسانی محصولات در ماه سپتامبر را اعلام می کند

امروز ، تبلیغات مایکروسافت انتشارات و به روز رسانی محصولات ماه سپتامبر خود را شامل تبلیغات ویدئویی در شبکه مخاطبان ، سلب مسئولیت در تبلیغات ، IO های انعطاف پذیر و موارد دیگر اعلام کرد!

خلبان تبلیغات ویدیویی شبکه مخاطبان مایکروسافت

تبلیغ کنندگان اکنون این فرصت را دارند که تبلیغات ویدیویی را در شبکه مخاطبان مایکروسافت اجرا کنند. تبلیغ کنندگان می توانند از ویدئوها از 6 ثانیه تا 2 دقیقه استفاده کنند.

این نوع تبلیغات در حال حاضر در ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان ، فرانسه ، آلمان ، استرالیا و نیوزلند در حال آزمایش است. اگر علاقمند به پیوستن به پایلوت هستید ، با نماینده حساب Microsoft Advertising خود تماس بگیرید یا با تیم پشتیبانی Microsoft Ads تماس بگیرید.

تبلیغات ویدیویی مایکروسافتاین یک نمونه تبلیغات ویدیویی است و لیستی جامع از همه تبلیغات ویدیویی در شبکه مخاطبان ما نیست. تبلیغات ویدئویی در مکان های شریک ناشر نیز به زودی منتشر می شود!

تبلیغات محصولات مبتنی بر عمودی در ایالات متحده و انگلستان

همچنین مایکروسافت در حال آزمایش تبلیغات عمودی در شبکه مخاطبان است. این تبلیغات به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا از فیدهای موجود خود برای نمایش لیست خودروهای شما ، رویدادهای تفریحی ، هتل ها ، اجاره تعطیلات ، و تورها و فعالیت ها در محیط های بومی استفاده کنند.

تبلیغات مایکروسافت انتشارات و به روز رسانی محصولات در ماه سپتامبر را اعلام می کند

برای شروع تبلیغات محصولات مبتنی بر عمودی ، با نماینده حساب Microsoft Advertising خود تماس بگیرید یا با تیم پشتیبانی Microsoft Ads تماس بگیرید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

درخواست های داخلی برای تبلیغات محصولات

مایکروسافت در حال ارائه “درخواست های داخلی” است در مرکز بازرگانی مایکروسافت ، که در صورت رد پیشنهادات تحریریه برای نقض خط مشی مربوطه در فروشگاه ، قابل مشاهده خواهد بود.

هدف این است که نمای کلی خلاصه سازماندهی شده ای از نقض های کلیدی خط مشی که منجر به رد عمده می شود را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دهیم.

تبلیغات مایکروسافت انتشارات و به روز رسانی محصولات در ماه سپتامبر را اعلام می کند

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان می توانند مستقیماً از رابط Microsoft Merchant Center درخواست بازبینی کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

پس از ارائه درخواست تجدیدنظر ، به تبلیغ کنندگان یک ایمیل تأییدیه با جزئیات درخواست تجدید نظر ارسال می شود.

اکثر بررسی ها در عرض 1-3 روز کاری تکمیل می شوند.

سلب مسئولیت در تبلیغات

مایکروسافت “سلب مسئولیت در تبلیغات” را راه اندازی کرده است و به تبلیغ کنندگان جستجو اجازه می دهد از سلب مسئولیت برای مدیریت الزامات مقررات مانند خودرو ، خدمات مالی یا صنایع بهداشت و سلامتی استفاده کنند.

طرح بندی سلب مسئولیت برای تبلیغات جستجوتوجه داشته باشید که برای استفاده از سلب مسئولیت در تبلیغات ، باید کمپین های کاملاً جدیدی ایجاد کنید ، و آنها فقط در سطح کمپین فعال هستند.

مایکروسافت پیاده سازی برچسب UET را با ادغام شخص ثالث ساده می کند

مایکروسافت در حال حاضر با برنامه های شخص ثالث دیگری ادغام می شود تا تنظیم برچسب UET را ساده کند. ادغام های جدید عبارتند از: Google Tag Manager ، Shopify ، WordPress و Squarespace.

اگر می خواهید از یک شریک یکپارچه سازی استفاده کنید ، کافی است هنگام راه اندازی UET گزینه ای را انتخاب کنید که می گوید “افزودن برچسب از طریق پلت فرم ویرایش وب سایت” ، و مایکروسافت دستورالعمل هایی برای افزودن برچسب ردیابی از طریق پلت فرم انتخابی شما ارائه می دهد.

سفارشات درج انعطاف پذیر

مایکروسافت در حال حاضر سفارشات درج انعطاف پذیر را ارائه می دهد. با سفارشات درج انعطاف پذیر ، اکنون می توانید سفارشات درج باز و/یا نامحدود بودجه تعیین کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور