تاکتیک های نوآورانه تجاری برای کمک به شما در چرخش در اثرات درجه دوم COVID-19

عکس پروفایل نویسنده

بیشتر ما قبلاً حداقل برخی از تأثیرات درجه اول COVID-19 را تجربه کرده ایم ، مانند تغییر سریع کار در خانه از راه دور ، آموزش مدارس به صورت آنلاین ، خرید وحشت در مغازه های خرده فروشی و بستن درهای رستوران ها. تاکنون ، تأثیر جهانی مانند هیچ چیز دیگری نبوده است که حداقل از زمان جنگ جهانی دوم تجربه کرده ایم.

اکنون که فرصتی برای انتقال از شوک اولیه پیدا کردیم ، برخی از تأثیرات مرتبه دوم همه گیری را بر روی بهداشت ، اقتصاد و بشریت به طور کلی تجربه کرده ایم. عادی جدید فراتر از افق تازه شروع به تمرکز می کند. این بحران نه تنها نحوه زندگی ما را تغییر می دهد بلکه فرصت های جدیدی را برای کارآفرینان متبحر که می خواهند در مورد همه موضوعات انتقادی بیندیشند ایجاد می کند.

بنابراین ، با توجه به این نکته ، در زیر برخی از ایده های تجاری مطرح شده به عنوان پوشش های نقره ای از اثرات درجه دوم COVID-19 وجود دارد.

خدمات تحویل به روز شده

تقاضا برای خدمات تحویل آنلاین برای وعده های غذایی و مواد غذایی از زمان بروز همه گیری در حال حاضر در بالاترین سطح خود قرار دارد. اما هم اکنون بازار فزاینده ای برای خدمات فراهم شده است که کالاهایی مانند داروسازی و سایر کالاهای متفرقه را که قبلاً از طریق کانالهای اصلی موجود در دسترس نیستند ، ارائه می دهند.

به جای استفاده از ارائه دهندگان شخص ثالث ، مشاغل کوچک موجود ممکن است از این …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور