تأخیر از دید یک برنامه نویس از راه دور

عکس پروفایل نویسنده

@شپلفالکسی شپلف

توسعه دهنده Ruby on Rails

من مقالات زیادی در مورد اهمال کاری و انگیزه مطالعه کرده ام ، اما همیشه در آنها سو mis تفاهم کامل یا جزئی از مسئله پیدا کرده ام. یا فقط ناسازگاری با واقعیت های من – به هر حال ، مردم متفاوت هستند. من قصد دارم آنچه را که از تجربه خودم می دانم و آنچه شخصاً به من کمک می کند توصیف کنم. شاید به شخص دیگری کمک کند.

چه عواملی باعث به تعویق انداختن می شود؟ چرا این مشكل معمولاً در مشاغل دیگر حادتر است؟ چرا برنامه نویسان اینقدر خاص هستند؟

همه چیز درباره مشخصات برنامه نویسی است (راه حل های سیستمی برای مشکلات پیچیده). شما نمی توانید نیمه کاره برنامه ریزی کنید – چنین کاری برای هیچ کس باریک نیست. کدی با یک خطای ناچیز به درستی کار نخواهد کرد ، حتی اگر 99.99٪ دیگر صحیح باشد. علاوه بر این ، حتی اگر کد کار کند ، اما کاملاً زشت است ، اغلب باید از ابتدا بازنویسی شود – این آسان تر از تلاش برای اصلاح آن است. در واقع ، نوشتن یک کد بد ، اتلاف وقت و تلاش مطلق است – این امر باعث تسریع در رفع آن نمی شود.

نوشتن یک کد خوب به روحیه خاصی نیاز دارد. صرف نظر از سطح صلاحیت ، یک برنامه نویس می تواند یک کد خوب (از نظر وی) فقط برای چند ساعت در روز (شاید حتی کمتر) نیز بنویسد. اگر فکر می کنید می توانید کل روز ، هر روز یک کد خوب بنویسید ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور