بینگ برای جایگزینی Google در مرحله نهایی مسابقات جستجوی استرالیا قدم برمی دارد

اگر اختلاف کد تا جایی ادامه یابد که گوگل خدمات در استرالیا را لغو کند ، مایکروسافت بینگ جایگزین گوگل را پیشنهاد می کند.

کد معامله رسانه های خبری ، که به موجب آن گوگل و فیس بوک از نظر قانونی موظف به پرداخت هزینه به ناشران اخبار برای نمایش محتوای خود می شوند ، منجر به تهدید مدیر عامل گوگل استرالیا ، مل سیلوا ، در جلسه سنا در 22 ژانویه شد.

فیس بوک تهدید مشابهی را اعلام کرد و اظهار داشت که انتشار محتوای اخبار در فیدهای آنها هیچ سود تجاری ندارد.

تاکنون ، مقامات خزانه داری از بحث در مورد برنامه احتمالی در صورت اجرای این قانون امتناع کرده اند ، و گوگل در واقع برخی از خدمات آنها را از کشور خارج می کند. با این حال ، آنها در مورد تهدیدهای مطرح شده اظهار نظر کرده اند:

“به نظر می رسد غول های دیجیتال هفته گذشته هنگامی كه خیلی آشكار و علناً مردم استرالیا را تهدید كردند كه اگر قانونگذاری به این صورت پیش برود كه با استعلام از استرالیا بطور مثر خارج شوند ، ضرر بزرگی به خود زدند.)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وزیر ارتباطات استرالیا ، پل فلچر ، همچنین در مورد نظرات گوگل و فیس بوک در مورد برداشت خدمات:

“ما روشن كردیم كه ما بسیار ترجیح می دهیم آنها در استرالیا بمانند ، آنها یك بخش مهم و مهم از اكوسیستم هستند ، اما در نهایت این تصمیمات تجاری است.”

در این بین ، بینگ مایکروسافت کلاه خود را به حلقه انداخته است.

Bing پیشنهاد می دهد جای Google را بگیرید

بینگ با داشتن فقط سهم بازار موتور جستجو در استرالیا 3.62٪ ، در مقایسه با 94.45٪ گوگل ، بینگ از این فرصت استفاده کرده و علاقه خود را برای توسعه بیشتر حضور در این کشور افشا کرده است.

پل فلچر در مورد جلسه اخیر با بینگ گفتگو کرد:

“مدیرعامل مایکروسافت با نخست وزیر تماس گرفت و جلسه ای را پیشنهاد کرد ، با همراهی مدیران ارشد ، من قادر به پیوستن به آن جلسه بودم و ما در مورد علاقه مایکروسافت به بازار استرالیا بحث بسیار آموزنده ای داشتیم. در حال حاضر آنها سهم بازار کمی در جستجو دارند ، اما آنها علاقه مند به گسترش آن هستند ، آنها علاقه مند به توسعه حضور بینگ در اینجا هستند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نخست وزیر استرالیا ، اسکات موریسون ، بینگ را “بسیار مطمئن” توصیف کرد ، اما حاضر به اظهار نظر در مورد جلسه ای نشد.

سخنگوی مایکروسافت اظهار داشت:

“ما اهمیت یک بخش رسانه ای پر جنب و جوش و روزنامه نگاری با منافع عمومی را در یک دموکراتیک تشخیص داده و چالش هایی را که بخش رسانه طی سالهای متمادی از طریق تغییر مدل های کسب و کار و ترجیحات مصرف کننده با آن روبرو بوده است ، تشخیص می دهیم.”

این به معنای جستجو است

شایان ذکر است که Bing در کد معاملات اخبار رسانه ، که فقط Google و Facebook را هدف قرار می دهد ، ذکر نشده است.

این می تواند در آینده تغییر کند ،

با این حال ، در حال حاضر ، بینگ و سایر موتورهای جستجو از نظر قانونی در همان محدودیت های پولی نیستند.

این در مورد هرگونه مذاکره یا توافق نامه ای که ممکن است در صورت خروج سرویس های گوگل یا فیس بوک از استرالیا انجام شود ، معنی آن چیست در حال حاضر مشخص نیست.

اگرچه به نظر می رسد بینگ در مورد سهم بازار موتورهای جستجو از گوگل عقب است ، اما جالب است که ببینیم در صورت ایجاد فرصت تسلط بر بازار ، عملکرد آنها چگونه است.

تاکنون درگیر داستان شوید:

استناد

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور