بیمه گران سایبری خودتأثیری های مشتریان را کاهش می دهند | دانش مرکز داده

یک دعوای ابطال شده از یک شرکت بیمه سایبری که ادعا می کند مشتری آن را در برنامه بیمه خود گمراه کرده است، به طور بالقوه می تواند راه را برای تغییر نحوه ارزیابی ادعاهای خوداثباتی در برنامه های بیمه توسط پذیره نویسان هموار کند.

پرونده – Travelers Property Casualty Company of America v. International Control Services Inc. (ICS) – وابسته به ICS بود که ادعا می کرد در زمانی که سازنده لوازم الکترونیکی برای یک خط مشی درخواست می کرد، احراز هویت چندعاملی (MFA) وجود داشت. در ماه می، این شرکت یک حمله باج افزار را تجربه کرد. بازرسان پزشکی قانونی تشخیص دادند که MFA در محل وجود ندارد، بنابراین مسافران اظهار داشتند که نباید در قبال این ادعا مسئولیتی داشته باشد.

پرونده (شماره 22-cv-2145) در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه مرکزی ایلینوی در 6 ژوئیه بایگانی شد. در پایان ماه اوت، طرفین دعوا موافقت کردند که قرارداد را باطل کنند و به تلاش های ICS برای داشتن پوشش بیمه گر خود پایان دادند. زیان های آن

این مورد غیرعادی بود، زیرا مسافران اظهار داشتند که اظهارات نادرست «به طور مادی بر پذیرش خطر و/یا خطر متحمل شده توسط مسافران تأثیر گذاشته است» در پرونده دادگاه.

اسکات گودز، شریک بارنز و تورنبورگ LLP، یک شرکت حقوقی مستقر در واشنگتن، گفت: بردن یک مشتری به دادگاه یک انحراف از سایر موارد مشابه است که در آن یک شرکت بیمه به سادگی ادعا را رد کرد، اما به سختی منحصر به فرد است.

گودز می‌گوید: “من شاهد این بودم که این موضوع در چند سال گذشته افزایش یافته است. از دیدگاه من، شرکت‌های بیمه این بازار را به یک بازار سخت تبدیل کرده‌اند – افزایش حق بیمه و کاهش محدودیت‌ها – و این باعث شده است که با لغو پوشش، گزینه هسته‌ای را انتخاب کنند.” .

شان اوبراین، عضو بازدیدکننده پروژه جامعه اطلاعاتی در دانشکده حقوق ییل و بنیانگذار آزمایشگاه حریم خصوصی در دانشکده حقوق ییل، خاطرنشان می‌کند که امنیت باید پیشگیرانه باشد و جلوی نقض‌های احتمالی را قبل از وقوع آنها بگیرد تا اینکه به هر حمله موفقیت آمیزی پاسخ دهد.

مقاله کامل را در سایت خواهر ما Dark Reading مشاهده کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور