بیت کوین به عنوان مناقصه قانونی در آمریکای لاتین چگونه بر بقیه جهان تأثیر می گذارد

تصویر
عکس پروفایل ظهر النا اوبوخوا هکر

@اوبوخواالنا اوبوخوا

در حال رشد موفقیت آمیز در Blockchain & Fintech

همه ما اخبار اخیر را شنیده ایم که السالوادور برای تبدیل شدن به اولین کشوری است که از بیت کوین به عنوان یک وسیله قانونی استفاده می کند. این برای بقیه دنیا به چه معناست؟

تأسیس اقتصاد نقدی

صادقانه بگویم ، من تعجب نمی کنم که اولین کشوری که این کار را انجام داده از آمریکای لاتین است. کشورهای منطقه از چندین بحران و بی ثباتی اقتصادی رنج می برند. اعتماد مردم به دولت و بانک های مرکزی از بین رفت.

به عنوان مثال ، در سال 2001 ، آرژانتین تمام حساب های بانکی را مسدود کرد و فقط اجازه برداشت کمی از حساب های پزو را داد. این اولین موردی نبود که دولت چنین اقداماتی انجام می داد. پیش از این ، در سال 1982 ، مکزیک حساب های دلار آمریکا را ممنوع کرد و وجوه خودکار را به پزو تبدیل کرد که باعث ضرر 30 درصدی فوری برای دارندگان حساب در صرافی شد.

متأسفانه ، لیست چنین رویدادهایی در تاریخ آمریکای لاتین بی پایان است. عدم اعتماد به سیستم عمومی باعث افزایش اقتصاد نقدی در آنجا شد. شهروندان محروم از نظر مالی نمی خواهند فراگیر شوند زیرا به سادگی به بانک ها اعتماد ندارند. وقتی می دانید هر لحظه بحران وارد می شود و دولت می تواند همه حساب های شما را مسدود کند ، احساس امنیت بیشتری می کنید که “زیر بالش خود” همه پول نقد را در خانه نگه دارید.

دقیقاً چیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور