بیت کوین باید هنر گمشده بانکداری تجاری را بازگرداند

عکس پروفایل نویسنده

@andreabianconiآندره بیانکونی

https://www.linkedin.com/in/andrea-bianconi-blockchain-law/

چگونه اقتصادهای در حال ظهور می توانند انقلاب رمزنگاری در بانکداری تجاری را هدایت کنند و از یک رنسانس اقتصادی مبتنی بر پول سالم برخوردار شوند

مقدمه

در پست اخیر Coindesk´s Nic Carter یک مورد بسیار خوب برای بانکداری بیت کوین ارائه داده است. در حالی که من نظرات او در مورد آینده بیت کوین را در ایجاد انقلابی در بخش بانکی میراثی به اشتراک می گذارم ، دوست دارم این مسئله را از منظر کمی متفاوت ، یعنی اقتصادهای در حال ظهور ببینم. تعریف اقتصاد در حال ظهور تا حدودی باقیمانده است.

این شامل همه بازارها / اقتصادهایی است که نمی توانند به باشگاه کوچک اقتصادهای کاملاً پیشرفته مانند اروپا ، ایالات متحده آمریکا و ژاپن تبدیل شوند که امروزه چین و روسیه نیز به آن تعلق دارند. صرف نظر از تعریف ، اقتصادهای در حال ظهور دارای ضعف نسبی ارزهای خود و خطرات ناشی از پروازهای ناگهانی سرمایه همراه با سیستم بانکی و اعتباری با بلوغ کمتر هستند.

این یکی از مهمترین عواملی است که مانع سرمایه گذاری محلی و توسعه اقتصادی می شود.

دلارسازی بخشی از این اقتصادها یک جنبه مشترک است که حداقل اثرات فاجعه بار تورم های فوق العاده تورم یا تورم دو رقمی را که توسط جمعیت های محلی مانند ونزوئلا ، آرژانتین یا … متحمل شده است ، کاهش می دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور