بیایید نشانه ای برای لایه 2 Ethereum دریافت کنیم

تصویر
عکس پروفایل Agne K Hacker Noon

@agnecryptoآگنه ک

DeFi ، رمزنگاری و آینده امور مالی | DeGate DEX

شروع لایه 2

لایه Ethereum 2. قرار است با ارائه هزینه های ارزان تر و معاملات سریعتر – این همان ارزش پیشنهادی است ، مسائل عمده ای را که اکوسیستم Ethereum با آن روبرو است حل کند. کسانی که تحولات اتریوم را از نزدیک دنبال می کنند ، مشتاقانه منتظر پیشرفت های اساسی اکوسیستم اتریوم هستند که قرار است اتریوم را به سطح دیگری از جمله لایه 2 برساند.

ما دیدیم که چگونه بازار بطور انفجاری از راه حل مقیاس پذیری Polygon / Matic استفاده کرده است: بازار به یک asap نیاز داشت و Polygon در این زمان حساس به تنها راه حل آماده بازار تبدیل شده است. همه – از Aave تا SushiSwap به Polygon پریدند و اعلام کردند که از این پس ، تصویب لایه 2 فرا رسیده است.

در میان سایر راه حلهای مقیاس پذیری مانند زنجیرهای جانبی ، پلاسما ، استدلال های محکمی برای آنچه که لایه واقعی قلمداد می شود وجود دارد. خود ویتالیک بوترین گفته است که فقط جمع آوری ها امکان تبدیل شدن به راه حل مقیاس پذیری لایه 2 را دارند. منظور ما از جمع آوری جمع آوری تجارب خوش بینانه و دانش صفر است: نوعی مقیاس گذاری میزان معامله با بالا بردن معاملات و ارسال آنها برای پردازش به لایه 2. بازار مشتاقانه منتظر راه اندازی شبکه اصلی Arbitrum و Optimism است که در حال توسعه است. …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور