بیایید در مورد ساختار راه اندازی صحبت کنیم

تصویر
عکس پروفایل Lomit Patel Hacker Noon

@لومیت پاتللومیت پاتل

لومیت پاتل نویسنده پرفروش کتاب “Lean AI” و SVP رشد در IMVU است.

ساختار سازمانی استارتاپ شما پایه و اساس امپراتوری است که می خواهید بسازید. با وجود آنچه بسیاری از دنیای شرکت ها باور دارید ، روش های زیادی برای سازماندهی شرکت شما وجود دارد.

بیایید گزینه ها ، جوانب مثبت و منفی آنها و آنچه را که باید قبل از انتخاب یکی برای ایجاد شرکت خود در مورد آنها فکر کنید ، بررسی کنیم.

ساختار سلسله مراتبی

ساختار سلسله مراتبی شناخته شده ترین راه برای سازماندهی استارتاپ شماست. بیشتر ما در شرکتی کار کرده ایم که از این گزینه آشنا استفاده می کند ، تعریف شده توسط هر کارمند که مستقیماً به یک سرپرست گزارش می شود. کارمندان در چندین گزینه نسبتاً آشکار – عملکرد ، جغرافیا ، یا محصول گروه بندی می شوند.

به عبارت دیگر ، یک مدیر بازاریابی ممکن است به یک مدیر بازاریابی گزارش دهد که به مدیر ارشد بازاریابی گزارش می دهد – که ممکن است مستقیماً به مدیر عامل گزارش دهد. یک توسعه دهنده ممکن است به رئیس محصول گزارش دهد که به مدیر عامل پاسخ دهد.

جوانب مثبت و منفی ساختار سلسله مراتبی

همانطور که کرون بیان کرد ، فهم اصلی آن از ساختار سلسله مراتبی این است: «از بالا به پایین در یک سازمان سلسله مراتبی ، همه می دانند که رئیس آنها کیست. شما می دانید که اگر مشکلی یا شکایتی دارید به چه کسی مراجعه کنید. فقط تو…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور