بیاموزید چگونه 2020 SEO را به موفقیت در سال 2021 تغییر داد: eSummit On-Demand

پس از سالی که در مجموع در سال 2020 داشتیم ، هیچ چیز بهتر از این نیست که بشنویم چقدر متخصصان سئو درباره آنچه در پیش است هیجان زده هستند.

این یک مضمون تکراری در بسیاری از جلسات ، گفتگوی زنده و مکالمات شبکه ویدیویی در SEJ eSummit بود.

از آنجا که رفتارهای مصرف کننده و شیوه های تجارت ما به دلیل همه گیر شدن به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، موتورهای جستجو پیشرفت کرده اند تا از تقاضا جلوتر باشند.

مرحله SEJ eSummit SEO میزبان چندین متخصص صنعت و مارک های برجسته از جمله CNN ، Uber و Google بود که بینش و تجربه خود را در مورد معنای این تغییرات برای متخصصان سئو در سال 2021 به اشتراک گذاشتند.

اگر eSummit را از دست دادید ، نگران نباشید – هر یک از این جلسات ارزشمند اکنون به صورت سفارشی در دسترس هستند.

در این مقاله ، نگاهی اجمالی به برخی از ارائه های ارائه شده می اندازیم و آنچه را که از آنها می آموزید خلاصه می کنیم – همه اینها از طریق مجوز درخواستی SEJ eSummit است.

در زیر برخی نکات برجسته از مرحله SEO و آنچه انتظار می رود و یاد می گیرید آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چه روند حیاتی SEO مهم است و چه ارزشی برای زمان شما در سال 2021 ندارد

چه روند حیاتی SEO مهم است و چه ارزشی برای زمان شما در سال 2021 ندارد

لورن بیکر و ایزی اسمیت درباره آنچه که ممکن است گوگل در آینده کار کند ، بحث می کنند.

گوگل وظیفه نجومی خود را داشت تا از تغییرات مربوط به همه گیر در رفتار مصرف کنندگان در سال جاری جلو بیفتد.

موتور جستجو با بررسی واقعیت و گزارش در مورد ارقام Covid-19 و انتخابات در حالی که انبوه اطلاعات غلط را دور نگه داشته بود ، به چالش کشیده شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در این جلسه ، خواهید آموخت که چرا برخی از تأخیرها در به روزرسانی ، اهمیت به روزرسانی صفحه تجربه آینده و فرصت های سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد.

این یک جلسه عالی برای دستیابی به آن نمای کلی 5000 فوت از آنچه در سال 2021 انتظار می رود است.

چگونه 2020 دوره SEO را برای سال 2021 تغییر داد

چگونه 2020 دوره SEO را برای سال 2021 تغییر داد

لیلی ری از Path Interactive بینشهایی را به اشتراک می گذارد – به روش منحصر به فرد و به یاد ماندنی خود – در مورد چگونگی تغییر چشمگیر جهان و تغییر SEO با آن.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صحبت کردن در مورد 2020 از طریق لنز (یا شیشه ، باید بگوییم) ساخت یک کوکتل ، لیلی شما را از طریق تمام اتفاقاتی که در سال 2020 رخ داده است و اینکه چگونه بر SEO در سال 2021 تأثیر می گذارد ، راهنمایی می کند.

لیلی ری در مورد چگونگی تغییر SEO در سال 2020

در این جلسه ، شما خواهید آموخت که چگونه سایت ها تحت تأثیر به روزرسانی های اصلی قرار گرفته اند ، چگونه رفتارهای مصرف کننده تغییر کرده و در مورد آن چه باید بکنید.

ارائه لیلی همچنین حاوی مقدار زیادی بینش و اطلاعات درباره ویژگی های جدید Google و EAT است ، و برجسته می کند که سایت های برنده برای بهبود چه کاری انجام داده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه می توان از اطلاعات جستجوی سیل خود برای درک بهتر مشتری از همیشه استفاده کرد

چگونه می توان از اطلاعات جستجوی سیل خود برای درک بهتر مشتری از همیشه استفاده کرد

ویل رینولدز ، بنیانگذار Seer Interactive ، بر روی میخ داده های سیل زده می کوبد. وی در مورد چگونگی جستجوی صدای مشتری در مقیاس در یک سخنرانی پر از تحقیق ، بینش و مثالهای عالی برای همسویی سفر مشتری صحبت می کند.

ویل به شما نشان می دهد که چگونه به مسائل متفاوت نگاه کنید.

بیاموزید که SEO و هوش تجاری چگونه به دیجیتال کمک می کنند

در این جلسه ، شما می آموزید که SEO و هوش تجاری چگونه دیجیتال را تأمین می کنند ، چگونه بهترین حالت را برای استخراج و استفاده از داده ها و نحوه حرکت به سمت بالا در هرم ارزش را می آموزید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ویل همچنین دلیل و چگونگی شغل ما بزرگتر از کلمات کلیدی ، ممیزی و محتوا را با نکاتی در مورد فرصت های راهنمای c-suite در درک بهتر مشتری خود به اشتراک می گذارد.

SEJ eSummit On-Demand Pass خود را مطالبه کنید اینجا به قیمت 350 دلار

وب حیوانات – نگاهی به زیر مارک های واقعی

وب حیوانات - نگاهی به زیر مارک های واقعی

Bartosz Goralewicz ، مدیر عامل شرکت Onely ، نگاه خوبی به اکوسیستم ها ، چالش ها و راه حل های جدید وب می اندازد.

به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل در Core Web Vital برای وب سایت های برتر تجارت الکترونیکی در سراسر جهان (نمونه ای از مارک های 50k +) ، بارتوز جزئیات فنی کارهایی را که باید انجام دهید برای پیشگیری از به روزرسانی قریب الوقوع Google بررسی می کند.

بارتوز جزئیات فنی کارهایی را که باید انجام دهید برای پیشگیری از به روزرسانی قریب الوقوع Google انجام می دهد.

در این جلسه خواهید آموخت که چرا و چگونه ممکن است Google فقط شما را در بهبود وب سایت شرمنده کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بارتوز نشان می دهد که چگونه می توانیم وب را به مکان بهتری تبدیل کنیم و چگونه مارک های مختلف بسته به مخاطبان خود نیاز به اتخاذ استراتژی های مختلف دارند.

غواصی عمیق در هسته اصلی وب Google

غواصی عمیق در هسته اصلی وب Google

در تکمیل کامل ارائه قبلی ، باستین گریم ، مدیرعامل و بنیانگذار Peak Ace AG ، عمیقاً به راه حل های عملی برای بهینه سازی سایت شما در سال 2021 می پردازد.

باستین با تمرکز بر اینکه چگونه تجربه کاربری کلید عملکرد است ، با هم به اشتراک می گذارد که چگونه می توان پیشرفت های فنی ایجاد کرد و اینکه چه ابزارها و تکنیک هایی بهترین عملکرد را دارند.

باستیان در مورد چگونگی ایجاد پیشرفت های فنی و اینکه چه ابزارها و تکنیک هایی بهترین عملکرد را دارند ، به اشتراک می گذارد.

در این جلسه ، مهمترین معیارهای نمره گذاری اندازه گیری و چگونگی استفاده بیشتر از بهینه سازی مسیر ارائه مهم ، بهینه سازی تصویر و فانوس دریایی Google و موارد دیگر را خواهید آموخت!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو بخواهید

Upasna Gautam از CNN و John Shehata از Condé Nast

Upasna Gautam از CNN و John Shehata از Condé Nast در زمینه برخی از مهمترین جنبه های SEO س questionsال می کنند.

در این جلسه پرسش و پاسخ بدانید که چگونه مارک های سازمانی پیشرو و موفق به SEO نزدیک می شوند.

از یک متخصص سئو سوال کنید

وب هسته های اصلی – چرا ، چه چیزی و چگونه؟

بیاموزید که چگونه 2020 SEO در سال 2021 موفق به تغییر SEO شد [eSummit On-Demand]

مارتین اسپلیت ، مدافع توسعه دهنده در Google ، نحوه مشاهده Google از عملکرد صفحه وب و دقیقاً آنچه Core Web Vital در باره آن است ، به اشتراک می گذارد.

مارتین با تمرکز بر معیارها از زمان به بایت اول تا از زمان به تعاملی ، به شما نشان می دهد که چه چیزی را آزمایش کنید و چگونه برای عملکرد صفحه تجربه کنید.

مارتین به شما نشان می دهد که برای آزمایش تجربه صفحه چه چیزی را آزمایش کنید و چگونه اندازه گیری کنید.

در این جلسه ، درباره تاریخچه اندازه گیری عملکرد وب و اینکه چگونه می توانید حیوانات اصلی وب را بهتر اندازه بگیرید ، اطلاعات کسب کنید. درک کنید که معیارهای کاربر واقعی چیست و کدام یک از سیگنالهای بزرگتر هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه می توان علت افت در ترافیک ارگانیک Google را تشخیص داد

چگونه می توان علت افت در ترافیک ارگانیک Google را تشخیص داد

ماری هاینز نمونه هایی از چگونگی تجزیه و تحلیل می تواند داستان ها را بازگو کند و اینکه SERP ها در طول شش ماه گذشته چگونه تغییر کرده اند ، به اشتراک می گذارد.

ارائه ماری نگاهی دقیق به به روزرسانی های اصلی می اندازد ، و اینکه چرا و چرا ممکن است کاهش ترافیک داشته باشید.

ارائه ماری نگاهی دقیق به به روزرسانی های اصلی می اندازد ، و اینکه چگونه و چرا ممکن است شاهد کاهش ترافیک باشید.

در این جلسه ، بیاموزید که چگونه درک Google از قصد ، به علاوه نقش EAT در SEO تغییر کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ماری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دلیل کاهش ترافیک و نحوه بازیابی را تعیین کنید.

مقیاس دهی SEO برای شرکت

مقیاس دهی SEO برای شرکت

جکی چو از Uber بینش هایی را در مورد تفاوت بین مقیاس کوچک سئو و سئو شرکت و چگونگی جهش به مدیریت وب سایت های بزرگ و پیچیده به اشتراک می گذارد.

جکی با در نظر گرفتن همه موارد ، از گردش کار در محتوا گرفته تا سئو فنی برای شرکت های بزرگ ، توضیح می دهد که برای مقیاس بندی SEO خود برای شرکت چه مراحلی را باید طی کنید.

جکی توضیح می دهد که برای مقیاس بندی SEO خود برای شرکت چه مراحلی را باید طی کنید.

در این جلسه ، یاد بگیرید که چگونه پیوند داخلی را خودکار کنید ، استراتژی محتوای خود را مقیاس بندی کنید و از داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای کاهش سر و صدا و بهبود مشاهده استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ارائه های حامی مالی

با تشکر از حامیان مالی شگفت انگیز ما ، ما حتی ارائه های بیشتری داریم که حاوی محتوای منحصر به فرد هستند تا ببینید!

ارائه های اسپانسر SEJ eSummit

درخواست SEJ eSummit On-Demand Pass خود را با قیمت 350 دلار مطالبه کنید


اعتبار ویژه تصویر: پائولو بوبیتا

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور