به روز رسانی Yoast SEO 20.0 تغییرات بزرگی ایجاد می کند

Yoast نسخه 20.0 منتشر شده تغییرات عمده ای را در رابط کاربری ایجاد می کند که هدف از آن آسان کردن بهینه سازی سایت وردپرس است.

رابط کاربری جدید

رابط کاربری Yoast 20.0 روش قدیمی را از بین می برد که باعث می شد کاربران بر روی چندین برگه کلیک کنند تا به صفحات با انتخاب های متعدد دسترسی پیدا کنند.

نسخه جدید Yoast رابط کاربری به سبک کارت را معرفی می کند.

رابط کاربری کارت نیازی به انتخاب کاربران ندارد، همانطور که یک رابط برگه انجام می دهد. اطلاعات را به عنوان مجموعه ای از ویژگی هایی که کاربر می تواند روشن یا خاموش کند ارائه می کند. این یک روش ساده تر و شهودی تر برای انجام کارها است.

هر دسته دارای ردیف مخصوص به خود است، با کارت هایی که نشان دهنده تنظیماتی است که می توان آنها را روشن یا خاموش کرد.

ساختار صفحه تنظیمات به این صورت است:

تنظیم دسته

کارت – کارت – کارت

هر کارت، که یک تنظیمات است، یک تصویر در بالا دارد، توضیحی در مورد تنظیمات زیر تصویر، و در قسمت پاورقی کارت کلید روشن/خاموش و یک پیوند بیشتر بدانید به یک صفحه وب Yoast است که آن را توضیح می‌دهد. تنظیمات.

کارت تنظیمات Yoast

به روز رسانی Yoast SEO 20.0 تغییرات بزرگی ایجاد می کند

وقتی تنظیمی خاموش است، تصویر در مقیاس خاکستری (بدون رنگ) نمایش داده می شود.

اگر تصویر رنگ دارد، به این معنی است که تنظیمات فعال است.

کاربر می تواند به معنای واقعی کلمه با یک نگاه متوجه شود که کدام تنظیمات در هر دسته ای فقط با رنگ بودن یا بی رنگ بودن کارت روشن یا خاموش می شوند.

این یک نمای ماکرو از کل صفحه تنظیمات است که به کاربر اجازه می دهد نمای کلی را به سرعت درک کند، چیزی که با روش قدیمی تب و کلیک و پیمایش در تنظیمات امکان پذیر نیست.

به روز رسانی Yoast SEO 20.0 تغییرات بزرگی ایجاد می کند

هر کارتی که مربوط به یک تنظیم فردی است، توضیح مختصری در مورد تنظیمات دارد.

کاربر همچنین می‌تواند روی دکمه «بیشتر بیاموزید» کلیک کند تا از صفحه وب بازدید کند که تنظیمات خاص را با جزئیات توضیح می‌دهد.

صفحه تنظیمات “API Integrations” از یک رابط کاربری مشابه کارت پیروی می کند که همچنین دیدن ادغام هایی را آسان می کند، مانند ادغام Yoast در گردش کار Elementor و سپس فعال کردن آن یکپارچه سازی.

صفحه ادغام Yoast API

به روز رسانی Yoast SEO 20.0 تغییرات بزرگی ایجاد می کند

من این فرصت را داشتم که نسخه پیش نمایش Yoast 20.0 را در یک سایت آزمایشی نصب کنم و تحت تأثیر تنظیمات اولیه و رابط کاربری جدید قرار گرفتم.

من تقریباً 25 سال است که سئو را تمرین می کنم و این نسخه از Yoast ساده ترین افزونه SEO برای استفاده است که تا به امروز استفاده کرده ام.

رابط کاربری جدید آنقدر خوب طراحی شده است که تقریباً هر کسی با هر سطح دانشی می تواند بدون نیاز به خواندن کتابچه راهنمای کاربر از آن استفاده کند. اما اگر کسی به اطلاعات پس زمینه نیاز داشته باشد، این اطلاعات فقط با یک کلیک فاصله دارد.

Thijs de Valk، مدیر عامل Yoast به اشتراک گذاشت:

من واقعاً به آنچه تیم در نسخه Yoast SEO 20.0 ساخته است افتخار می کنم. … رابط کاربری جدید ما نشان می دهد که ما به ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران خود ادامه خواهیم داد.

موافقم، Yoast SEO 20.0 گام بزرگی به جلو است، کاربران از تغییرات قدردانی خواهند کرد.

تصویر ویژه توسط Shutterstock/ViDI Studio

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور