به روز رسانی: AWS اولین راه حل مرکز داده مدولار را برای پنتاگون راه اندازی کرد | دانش مرکز داده

در ابتدا در 14 فوریه 2023، ساعت 3:00 بامداد EST ارسال شده است

به روز شده در 14 فوریه 2023، 11:52 صبح EST

خدمات وب آمازون (AWS) دیروز در دسترس بودن مرکز داده مدولار AWS (AWS MDC) را به عنوان بخشی از قرارداد 9 میلیارد دلاری وزارت دفاع ایالات متحده برای قابلیت ابر جنگی مشترک (JWCC) اعلام کرد.

برای اپراتورهای مرکز داده، این پروژه موارد استفاده قابل مشاهده را برای مراکز داده ماژولار در محیط های کم اتصال فراهم می کند. همچنین شفافیت بیشتری در مورد محاسبات لبه و هزینه‌های بالقوه یا چالش‌های موجود ارائه می‌کند.

AWS MDC یک پیشنهاد محاسباتی لبه‌ای است که به نهادهای دولتی دسترسی محافظت شده به فناوری Outposts AWS را می‌دهد. مورد استفاده وزارت دفاع امنیت درجه نظامی با دسترسی شبکه قابل اعتماد در محیط های قطع، مختل، متناوب یا محدود (DDIL) با هدف مدیریت داده با تأخیر کم است. یکی از کاربردها سناریوهای واکنش اضطراری پس از بلایای طبیعی است.

AWS MDC برای نهادهای دولتی ایالات متحده با دسترسی مناقصه از طریق JWCC در دسترس است.

پوشش بیشتر در JWCC

برخی پیشینه در مورد JWCC: AWS در دسامبر 2022 حق پیشنهاد قراردادهای رایانش ابری وزارت دفاع آمریکا را به همراه رقبای Microsoft Azure، Google Cloud Platform (GCP) و Oracle Cloud در دسامبر 2022 به دست آورد. در همان ماه، AWS برنده یک قرارداد خرید عمومی (BPA) شد. ) با نیروی دریایی ایالات متحده برای دسترسی به خدمات AWS و آموزش در AWS برای پرسنل نیروی دریایی. وزارت دفاع در مورد اینکه آیا BPA بخشی از JWCC است یا خیر اظهار نظری نکرد.

جان شرمن، معاون مدیر ارشد اطلاعات وزارت دفاع، در مصاحبه ای با Breaking Defense در اوایل این ماه به اشتراک گذاشت که او راهنمایی های بیشتری را در مورد مناقصه JWCC به CSP ها ارائه می دهد.

برای زمینه، این اولین بار است که AWS یک سرویس مرکز داده مدولار را ارائه می دهد، اما این اولین بار نیست که با بازار نظامی درگیر می شود تا دسترسی ایمن به خدمات خود را فراهم کند. مانند هر چهار CSP برتر، AWS AWS GovCloud را با مناطق ایزوله که برای بارهای کاری حساس جدا شده است، ارائه می دهد.

“[AWS has] مجموعه Outposts را گسترش داد، و این شامل دستگاه های ناهموار در حال حاضر می شود. روی ایلسلی، تحلیلگر ارشد عملیات IT در Omdia می‌گوید، طبق تحقیقات ما، Outposts محبوب‌ترین راه‌حل IaaS اولیه هستند که HPE GreenLake در رتبه دوم و Dell APEX سوم هستند.

AWS MDC دارای دو پیکربندی است: AWS MDC با قفسه‌های Outposts و دستگاه‌های AWS Snow Family (رک‌دار). به گفته سخنگوی AWS، AWS Snow Family برای محیط‌های DDIL طراحی شده است، در حالی که AWS MDC با Outposts در مکان‌های اتصال قابل اعتماد بهترین است.

ما تعجب کردیم “چرا حالا؟” وقتی صحبت از یک راه حل لبه از AWS می شود. این چیزی است که آنها به اشتراک گذاشتند:

لیز مارتین، مدیر دفاع در AWS، به Nextgov گفت: «در حالی که میدان نبرد دیجیتال به تکامل خود ادامه می‌دهد، مشتریان دفاعی ما به طور فزاینده‌ای به دسترسی به قابلیت‌های ابری در لبه تاکتیکی، از جمله محیط‌های DDIL در سراسر جهان نیاز دارند.

با مرکز داده مدولار AWS، ما مراکز داده را از زیرساخت ثابتی که ساخت و مدیریت آن در محیط های راه دور دشوار است، به یک سرویس جامع تبدیل می کنیم که استفاده از آن ساده، ایمن، مقرون به صرفه است و می تواند به محاسبات و محاسبات در مقیاس بزرگ پاسخ دهد. هر جا که ماموریت ایجاب کند به ذخیره سازی نیاز دارد.»


14 فوریه 2023، ساعت 10:00 صبح EST – به روز شد تا جزئیات بیشتری در مورد AWS MDC همراه با بینش و تفسیر روی ایلسلی، تحلیلگر Omdia داشته باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور