به روز رسانی نمودار پیوند | برجسته کردن سایت های مرتبط –

یک نمودار شبکه URL، با برخی از گره ها برجسته شده است

از سال 2020، مشتریان Majestic از بهترین تجسم گراف لینک در کلاس خود لذت برده اند. نمودارهای فوری و تعاملی ما نشان می دهد که برخی از دامنه ها و URL ها چقدر می توانند به شبکه های پیوند نزدیک نزدیک باشند. برای کمک به کار تحقیقاتی شما، ما خوشحالیم که به‌روزرسانی‌ای را به اشتراک می‌گذاریم که برجسته‌سازی سایت‌های مرتبط را به نمودارهای پیوند تعاملی ما اضافه می‌کند.

یک نمودار شبکه، با نقاط برجسته آبی در جایی که Related Sties ظاهر می شود

در اینجا یک یادآوری TL/DR از نمودار پیوند و سایت‌های مرتبط است.

نمودار پیوند یک شبکه عمیق از وب سایت های مرتبط را نشان می دهد. 50 پیوند برتر را که به یک دامنه، زیر دامنه یا URL انتخابی شما اشاره می‌کنند، می‌گیرد، سپس شبکه‌ای از سایت‌ها را می‌سازد که تا سه لینک با هم فاصله دارند و بررسی می‌کند که چگونه همه URL‌ها و دامنه‌های کشف شده به یکدیگر پیوند می‌خورند. این می تواند روابط و شبکه های جالبی را بین سایت های ظاهراً نامرتبط نشان دهد. درباره گراف پیوند بیشتر بدانید.

سایت های مرتبط مشخص می‌کند کدام وب‌سایت‌ها بیشترین پیوندهای کنار هم، خواهر و برادر، در دامنه‌های دیگر دارند. این نشان می دهد که چگونه برخی از سایت ها مشابه در نظر گرفته می شوند، حتی اگر آنها هیچ پیوند مستقیمی بین آنها نداشته باشند. درباره سایت های مرتبط بیشتر بدانید.

اگر نمودار پیوند رابطه پیوند بین وب‌سایت‌ها را نشان می‌دهد و سایت‌های مرتبط روابط غیر پیوندی را نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد ترکیب هر دو در یک نمودار می‌تواند ابزار کلیدی دیگری برای فعالیت‌های Link Intelligence شما باشد.

زیرا، با هر دو ابزار در یک نما، می‌توانید سایت‌های Link Graph را شناسایی کنید که با دامنه یا URL جستجو شده شما ارتباط مضاعف دارند، یا حتی متوجه شوید که برخی از نقاط گراف پیوند ظاهراً بدون پیوند واقعاً مرتبط هستند.

به عنوان مثال، در اینجا یک نمودار پیوند برای Dogs Trust در انگلستان است. به نظر می رسد یک نمودار پیوند بسیار عادی، طبیعی و ارگانیک است. برخی از پیوندهای جانبی بین سایت ها وجود دارد، و این برای دامنه معتبر و تثبیت شده با این اندازه منطقی است.

یک نمودار شبکه

حال، اگر 100 سایت مرتبط برتر را وارد کنیم (که برای Dogs’ Trust سایت هایی مانند rspca.org.uk و cats.org.uk را شامل می شود) و هر کدام را که در نمودار پیوند ظاهر می شود را با رنگ آبی برجسته کنیم؟

یک نمودار شبکه با برخی از سایت‌های غیر مرتبط که با رنگ آبی مشخص شده‌اند.

به طور ناگهانی، و همچنین نشان دادن شبکه های پیوندها، Link Graph اکنون تصویری از روابط خواهر و برادر پنهان شده قبلی را از طریق شبکه بزرگتر اضافه می کند. به این معنا که خطوط آبی نقطه اتصال دامنه‌هایی هستند که معمولاً در کنار یکدیگر در وب ظاهر می‌شوند، حتی اگر مستقیماً به یکدیگر پیوند ندهند.

همان نمودار شبکه قبلی  اکنون یک خط تصوری سایت های برجسته شده را به هم متصل می کند.

سایت های مرتبط در نمودار پیوند بعد جدیدی از روابط را نشان می دهد که با یک نمودار شبکه انحصاری پیوند از دست می رود.

سایت های مرتبط در گراف پیوند به طور پیش فرض در همه طرح های پولی موجود است.

هیچ کاری وجود ندارد که شما باید انجام دهید. دفعه بعد که از یک نمودار پیوند تعاملی بازدید می کنید، سایت های مرتبط برتر را برای جستجوی شما وارد می کنیم و دامنه هایی را که در لیست ظاهر می شوند برجسته می کنیم.

نمودار شبکه و جدول داده.  هایلایت های آبی در هر نمایش سایت های مرتبط.

از امروز، وقتی هر یک از نمودارهای تعاملی ما را بارگذاری می‌کنید، این اضافات را به هر پیوند گراف حاوی سایت‌های مرتبط مشاهده خواهید کرد.

1. هایلایت آبی در نمودار

هر یک از 100 سایت مرتبط برتر برای جستجوی شما که در نمودار ظاهر می شود، واضح است و یک طرح کلی آبی بزرگ خواهد داشت.

یک نمودار شبکه بسیار بهم پیوسته که یک شبکه فشرده را نشان می دهد.  برخی از گره های گراف دارای خطوط آبی هستند.

2. نشان شناسه در لیست دامنه

یک نشان مفید «RS» در فهرست دامنه، نشان می‌دهد که کدام یک از سایت‌های نمودار پیوند نیز در فهرست سایت‌های مرتبط برای دامنه، زیر دامنه یا URL جستجو شده شما قرار دارند.

عدد سمت راست برچسب RS موقعیت دامنه را در لیست سایت های مرتبط نشان می دهد. سایت‌هایی با شماره‌های RS کوچک‌تر به بالای لیست نزدیک‌تر هستند و «شبیه‌تر» به سایت اصلی در نظر گرفته می‌شوند.

لیستی از دامنه ها  برخی از آنها برچسبی دارند که شماره موقعیت سایت های مرتبط را نشان می دهد

صادرات CSV از Link Graph همچنین شامل موقعیت هر سایت مرتبط می شود (در صورت داشتن موقعیت).

برای بسیاری از کاربران Majestic، ما پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد -تعداد- سایت‌های مرتبط در گراف پیوند بیشتر از قرار دادن گره‌های مرتبط در هر شبکه یا اطراف آن باشد. برای کسانی از شما که این کار را مفید می‌دانند، تعدادی از 100 سایت برتر مرتبط در هر نمودار را اضافه کرده‌ایم.

در مثال زیر، 317 دامنه در نمودار پیوند این وب سایت وجود دارد. 42 مورد از آنها دامنه هایی هستند که همچنین در 100 سایت مرتبط برتر برای این وب سایت ظاهر می شود.

یک نمودار شبکه بسیار پر سر و صدا، با تعداد استثنایی گره های به هم پیوسته.  شمارش نشان می دهد که 42 گره به عنوان Related برجسته شده اند.

توجه داشته باشید، 52 از 100 کل سایت های مرتبط رکورد بالاترین امتیاز ما تاکنون است. آیا می توانید بیشتر پیدا کنید? ?

4. برای برجسته کردن کلیک کنید

اگر می‌خواهید فقط سایت‌های مرتبط را بررسی کنید، ما یک ضامن برای شما اضافه کرده‌ایم. می‌توانید از منوی Select > Related Sites یا میانبر در پاورقی استفاده کنید تا فقط سایت‌های مرتبط (و پیوندهای آنها) را در نمودار خود نشان دهید.

فرمی که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید نمایان بودن سایت‌های مرتبط را تغییر دهید
نمودار پیوند و جدول داده.  هر دو مورد فیلتر شده اند تا فقط سایت های مرتبط برجسته شده را نشان دهند.

5. تایید شناور

این یک ترفند کوچک است، اما ما کارت شناور را برای یک دامنه به روز کرده ایم تا نشان دهیم که در لیست سایت های مرتبط برای جستجوی شما نیز قرار دارد.

شناور نشان می دهد که یک گره انتخاب شده مرتبط است.

توجه: ممکن است متوجه شوید که این دامنه خاص در لیست سایت های مرتبط برای این جستجو، شماره 30 از 78 مورد است. در حالی که سایت های مرتبط این کار را خواهند کرد معمولا 100 سایت برتر را نشان دهید، برخی دامنه ها آنقدر زیاد ندارند، در واقع سایت در این اسکرین شات در مجموع فقط 78 سایت مرتبط دارد.

چگونه می توانید از این استفاده کنید؟

سایت‌های مرتبط به برخی از متخصصان بازاریابی دیجیتال و سئو کمک می‌کنند تا تشخیص دهند کدام بخش از نمودار پیوند مستحق توجه فوری است. و اینکه چگونه از ابرقدرت های ترکیبی آنها استفاده کنید کاملاً به شما بستگی دارد.

شاید متوجه شده باشید که نمودارهای پیوند با سایت‌های مرتبط زیاد، الگوهای پیوند غیرطبیعی را پیشنهاد می‌کنند؟

شاید متوجه شده باشید که یک نمودار پیوند با نسبتا کمی سایت های مرتبط فرصت های خوبی برای لینک سازی هدفمند ارائه می دهند؟ نمودارهای پیوندی وجود دارد که 0 سایت مرتبط دارند. در تئوری، تا 100 سایت وجود دارد که در کنار سایت شما لینک شده اند و در نمودار پیوند شما ظاهر نمی شوند.

نکته برتر: می‌توانید فایل‌های CSV را برای دامنه‌های Link Graph صادر کنید، و سایت های مرتبط کامل برای هر وب سایت یا URL. اگر به لیست ها ارجاع دهید، لیستی از سایت هایی را که در کنار آن پیوند می دهید، دریافت خواهید کرد نیستند در شبکه پیوند گسترده که از 50 پیوند برتر شما مشتق شده است. آیا فرصت هایی در آنجا وجود دارد؟

شاید بتوانید از Related Sites در Link Graphs برای شناسایی انواع مختلف شبکه استفاده کنید؟ آیا شبکه ای که حاوی سایت های مرتبط است با شبکه ای که ندارد متفاوت است؟ آیا می توانید چیزی از آن بیاموزید؟ آیا داستانی برای گزارش مشتری وجود دارد؟

و چه چیزی می توانید از انجام همین کار بر روی نمودار پیوند رقیب اصلی خود کشف کنید؟

آن را امتحان کنید

سایت های مرتبط در لینک گراف امروز برای همه مشترکین در دسترس است. برای مشاهده آن در عمل، کافی است از یکی از نمودارهای پیوند تعاملی ما برای عبارت جستجوی مورد علاقه خود دیدن کنید.

اگر اشتراک فعال ندارید، می‌توانید Site Explorer Link Graph را با سایت آزمایشی ما امتحان کنید. و اگر می‌خواهید سر و صدا در مورد چیست و در مورد سایت‌های خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، مشتریان کاملاً جدیدی که طرح‌های Lite یا Pro ما را امتحان می‌کنند می‌توانند از ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه برخوردار شوند.

مثل همیشه، اگر بازخوردی دارید، یا راهی را می‌شناسید که بتوانیم زندگی Majestic شما را آسان‌تر کنیم، لطفاً با تیم پشتیبانی دوست‌داشتنی ما در تماس باشید.

آخرین پست های استیو فیتزپاتریک (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور