به روزرسانی های ردیابی Google Ads ؛ در اینجا آنچه تبلیغ کنندگان باید بدانند

از ماه مه ، Google Ads کوکی شخص اول را با شناسه جدید از طریق برچسب سایت جهانی و همچنین Google Tag Manager تنظیم می کند. به عنوان یک کوکی شخص اول ، منحصر به فرد و محدود به کاربران یک سایت خاص خواهد بود.

چرا تغییر در شروع تنظیم کوکی شخص اول؟

گوگل به صراحت اعلام کرده است که آنها در حال گام برداشتن در جهت محافظت از حریم خصوصی هستند ، این به معنای اعتماد بیشتر به داده های شخص اول است. با تغییراتی که در نحوه پیگیری افراد مشاهده می شود ، داده های شخص اول از هر زمان دیگری ارزش بیشتری دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در تلاش برای ایجاد فرصت های بیشتر برای راه حل هایی که مبتنی بر داده های شخص اول است ، Google اعلام کرده است که آنها برچسب سایت جهانی و مدیر برچسب Google را برای تنظیم کوکی یک سایت در دامنه های وب تبلیغ کنندگان به روز می کنند تا به بهبود چگونگی کمک کند. تبدیل ها به تبلیغات نسبت داده می شوند.

Google خاطرنشان می کند که از ماه مه ، این کوکی امکان نسبت دادن دقیق تر به تبدیلات را فراهم می کند ، از جمله مواردی که کاربر ممکن است قبل از تبدیل با بیش از یکی از تبلیغات شما درگیر شود.

این برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟

از آنجا که گوگل در ابتدا FLoC را اعلام کرد ، آنها به تبلیغ دهندگان توصیه کرده اند که برچسب گذاری در سایت را با برچسب سایت جهانی یا Google Tag Manager پیاده سازی کنند ، اگر قبلاً این کار را نکرده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تبلیغ کنندگان باید برچسب سایت را اجرا کنند ، حتی اگر در حال حاضر از برچسب Google Ads برای ردیابی تبدیل استفاده نمی کنند – مانند تبلیغاتی که از واردات Google Analytics یا سایر گزینه های ردیابی اندازه گیری استفاده می کنند.

خیلی زود است که بگوییم دقیقاً چه مزایایی خواهد داشت اما واضح است که Google Ads در تلاش است تا به تبلیغ دهندگان Google Ads کمک کند تا مجموعه داده های شخص اول خود را از طریق برچسب سایت جهانی و برچسب های مدیر Google Tag تعمیق بخشند و به نظر می رسد که این برچسب ها باشد پایه و اساس نوآوری های آینده با تکامل و ردیابی FLoC.

تغییرات اضافی تبدیل برای کاربران بستر های نرم افزاری بازاریابی Google در اروپا

سال گذشته ، Google “حالت رضایت” را به عنوان یک ویژگی بتا برای کمک به تبلیغ کنندگان در تطابق با مقررات در اروپا اعلام کرد. Consent Mode به طور خودکار تضمین می کند که برچسب های Google برای اهداف تبلیغاتی یا تحلیلی کوکی ها را نمی خوانند یا نمی نویسند ، در مواردی که کاربر برای پیگیری رضایتی ندارد.

با درک اینکه تبلیغ دهندگان به دلیل از دست رفتن داده ها ، اندازه گیری تبلیغاتی دارند ، اکنون Google اعلام کرده است که حالت رضایت نیز برای کمک به پر کردن این خلاs امکان مدل سازی تبدیل را فراهم می کند.

داده های Google نشان می دهد که حالت رضایت می تواند بیش از 70٪ از سفرهای کلیک برای تبدیل تبلیغ را که به دلیل انتخاب رضایت کاربر از بین رفته است ، بازیابی کند.

تبلیغ کنندگان با استفاده از حالت رضایت ، اکنون گزارش های مربوط به جستجو ، خرید ، نمایش و کمپین ویدیویی خود را با داده های تبدیل مدل شده در ستون های تبدیل ، همه تبدیل ها و مقدار تبدیل مشاهده می کنند.

تبدیل های مدل شده به همان روش و در همان سطح دانه دانه تبدیل معمولی در کمپین ها ادغام می شوند تا بتوان از آن در ابزارهای پیشنهادی Google به همان روشی که داده های تبدیل موجود دارد استفاده کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آگهی دهنده هایی که از حالت رضایت استفاده می کنند ، با به دست آوردن مواردی که ممکن است از طریق مدل سازی تبدیل شده باشند ، تغییرات تدریجی را مشاهده می کنند. تبلیغ کنندگان در منطقه اقتصادی اروپا یا انگلستان که علاقه مند به اجرای حالت رضایت هستند و از ردیابی تبدیل Google Ads استفاده می کنند می توانند از اینجا شروع کنند یا می توانند با یکی از بسیاری از سیستم عامل های مدیریت رضایت Google کار کنند.

منابع:

Google Ads برای شروع تنظیم کوکی شخص اول از طریق سایت جهانی و برچسب های GTM

https://blog.google/products/marketingplatform/360/conversion-modeling-through-consent-mode-google-ads/

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور