این هفته در ساعت بازاریابی ، گرگ فین، مارک سالتارلی، و کریستین “شپ” زیرنهلد اینجا هستند تا بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را ارائه دهند.
با پخش کننده پادکست مورد علاقه خود تنظیم کنید یا ما را در YouTube بررسی کنید!
https://www.youtube.com/watch؟v=49lK65n5hX4
به روز رسانی الگوریتم بررسی محصولات
این به روزرسانی به بررسی محصولاتی که تحقیقات دقیق تر و عمیق تری درباره محصولات دارند ، پاداش می دهد. به روزرسانی از قبل فعال است و در حال حاضر فقط روی بررسی های انگلیسی زبان تأثیر می گذارد.
دنی سالیوان از گوگل تأیید کرد که این به روزرسانی بر نتایج Google Discover و همچنین جستجو تأثیر خواهد گذاشت.
اگر محتوای آن در Google Discover نشان داده شود ، به روزرسانی محصولات Google نیز تأثیر می گذارد – داستان به روز شده در https://t.co/SV7RpqbVSj https://t.co/dU5vxIrZnz
– باری شوارتز (rustybrick) 12 آوریل 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ادامه مطلب
Google Ads برنامه Insights Tab را راه اندازی کرده و توصیه های خودکار را گسترش می دهد
برگه بینش اکنون نسخه بتا نیست و در همه حساب های Google Ads در دسترس است.
از تب جدید ، تبلیغ کنندگان می توانند روند جستجو را مشاهده کنند که ممکن است با تجارت آنها مرتبط باشد.
نمودارها نحوه رشد روند را نشان می دهند و با کلیک بر روی “جستجوهای برتر” ، تبلیغ کنندگان می توانند سeriesالات مربوط به روند را مشاهده کنند.
از این اطلاعات می توان برای راه اندازی کمپین های جستجوی جدیدی استفاده کرد که از روندهای نوظهور استفاده می کنند.
همچنین اعلام شد ، Google Ads انواع بیشتری از توصیه های خودکار را برای تبلیغ دهندگانی که انتخاب می کنند انتخاب می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در صورت انتخاب ، وقتی الگوریتم های Google پیش بینی می کنند که عملکردها را بهبود می بخشند ، توصیه ها بلافاصله روی حساب شما اعمال می شوند.
ادامه مطلب
پروژه برنانکه نگرانی های ضد اعتماد را مطرح می کند
همانطور که توسط اسناد و مدارک ارائه شده برای یک دادخواست غیر مرتبط مشخص شده است ، Google از داده های ناشر و داده های حراج تاریخی سایر سیستم عامل های تبلیغاتی با استفاده از Google Ad Manager و Ad Mob استفاده کرده است تا به مشتریان خود مزیت غیرمنصفانه ای در مزایده های تبلیغاتی بدهد. این برنامه با نام Project Bernanke ، تنها در سال 2013 230 میلیون دلار درآمد کسب کرد.
ادامه مطلب
از هفته استفاده کنید
باستین در مورد گزارش مکان “ساده شده” گوگل داغ است.
چگونه وقت روزانه خود را هدر دهیم: یک گزارش موقعیت مکانی دسترسی سریع و سریع را که با یک کلیک در هر کمپین موجود است (گزارش موقعیت کاربر) به یک گزارش مکان متورم در اینجا تبدیل کنید # گوگلاد برگه گزارش #ppcchat
– bastien (@ bastien31) 14 آوریل 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ICYMI
گیل دیوید راهی آسان برای مارک ها دارد تا انگشتان خود را به بازاریابی تأثیرگذار فرو ببرند.
تعجب می خواهید؟
به جای انتخاب فیس بوک یا اینستاگرام از پست موجود> انتخاب پست> استفاده کنید “محتوای مارک دار” را امتحان کنید
هیچی آنجا نیست؟ مشتری باید بازی تأثیرگذار خود را ارتقا دهد اما شما هنوز هم می توانید به بخش پست های برچسب خورده خود بروید و اجازه استفاده از آن را بگیرید
– گیل دیوید (Gil_RunDMG) 13 آوریل 2021
دور رعد و برق
پاسخ این س importantالات مهم بازاریابی دیجیتال را دریافت کنید:
- چه کسی از Wix از کمپین تبلیغاتی بحث برانگیز جدید خود عکس می گیرد؟
- تبلیغ کنندگان درمورد گزینه های تبلیغاتی با مارک تجاری مجدد توییتر چه می دانند؟
- چه زمانی Clubhouse در نهایت نسخه اندروید برنامه را منتشر خواهد کرد؟
- از کجا می توانید لیستی از دسته های جدید برای پیشنهاد در Capterra پیدا کنید؟
- چرا نباید محتوای YMYL را با محتوای غیر YMYL مخلوط کنید؟
- برنامه DuckDuckGo برای جلوگیری از FLoC چگونه است؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای شنیدن آخرین اخبار بازاریابی دیجیتال هر جمعه ، در نمایش یا خبرنامه هفتگی ما در سایت ساعت بازاریابی مشترک شوید.
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون ، سرو شمالی