به دنبال حماسه Robinhood ، تقاضا برای تمرکززدایی هرگز بیشتر نبوده است

عکس پروفایل نویسنده

@کارل لنگکارل لنگ

همیار فناوری (e27 ، بنزینگا و موارد دیگر)

نبرد اخیر Gamestop (GME) در برابر وال استریت یک داستان کلاسیک دیوید در برابر گالیات بود که داستان قدیمی را در برابر داستان جدید قرار می داد. قیمت سهام خرده فروش بازی های ویدیویی در نبردی شدید بین سرمایه گذاران خرده فروشی و وجوه تامینی بیش از حد که در معرض دید قرار گرفت ، تقریباً 2000٪ افزایش یافت.

فقط یک سال پیش ، GME راکد بود و زیر 4 دلار معامله می کرد زیرا این شرکت در تلاش برای یافتن جایگاهی برای محبوبیت آنلاین بود. هر ساله سهام سریع پیش می رود و سهام به بالاترین سطح 470 دلار رسیده است. این نتیجه یک مدیریت عالی یا عملکرد مالی نبود ، بلکه یک گروه جاه طلب و فداکار از کاربران Reddit بود که در یک فشار کوتاه موفق علیه یک صندوق پرچین به نام Melvin Capital با هم کار کردند تا قیمت را منجنیق کنند.

این یک تلاش جمعی برای پیدا کردن و بهره برداری از صندوق های تامینی با شورت های بزرگ برای شرکت های مبارز بود. یک شور و هیجان اخباری جهانی به وجود آمد و مردم با استفاده از برنامه های مختلف تجارت موبایل برای حمایت از حرکت از آسایش خانه های خود به نیروهای متحد پیوستند. از آن زمان هیاهوی تبلیغاتی فروکش کرده است اما تأثیرات اصلی این رویداد شامل ادامه بحث پیرامون قدرت صندوق های سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری مختلف ، تنظیم مقررات و آنچه که به نظر می رسد آغاز تحقیقات در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

چگونه این همه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور