به‌روزرسانی بررسی محصول در دسامبر 2021 Google

Google اعلام کرد که به‌روزرسانی بررسی محصول به زبان انگلیسی امروز، چهارشنبه 1 دسامبر 2021 منتشر می‌شود. صفحات بررسی محصول که از آخرین به‌روزرسانی بررسی محصول بهبودهایی داشته‌اند، ممکن است در به‌روزرسانی جدید منعکس شوند.

به روز رسانی نامیده می شود به روز رسانی بررسی محصول در دسامبر 201 و سه هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

قبل از این به‌روزرسانی، یک به‌روزرسانی هرزنامه در اوایل نوامبر و یک به‌روزرسانی الگوریتم اصلی که در پایان نوامبر منتشر شد، ارائه می‌شود.

در حالی که برخی ممکن است احساس کنند که گوگل به‌روزرسانی‌ها را در شلوغ‌ترین فصل خرید ارائه نمی‌کند، اما تاکنون این به‌روزرسانی‌ها به‌ویژه مخرب نبوده‌اند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

با این حال، بسیار مایه تاسف خواهد بود که سایت‌های بررسی محصولات قانونی به طور ناخواسته رتبه‌بندی خود را در این زمان حساس سال از دست بدهند.

توییتی از مرکز جستجوی گوگل اعلام کرد:

«به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ما در دسامبر 2021 اکنون برای صفحات انگلیسی زبان منتشر می‌شود. تقریباً سه هفته طول می کشد تا تکمیل شود.»

وکیل توسعه دهنده گوگل آلن کنت توییت کرد:

«این یکی از سیگنال‌های رتبه‌بندی متعدد است، اما مطمئناً هدف پاداش دادن به بررسی‌های معتبر با کیفیت بالا است. صفحه اسناد توصیه های ما را برای بررسی خوب فهرست می کند.

آلن توضیح توییتی از اینکه چه نوع سایت هایی تحت تأثیر به روز رسانی بررسی محصول قرار می گیرند:

“به طور عمده مربوط به سایت هایی است که مقالاتی را در مورد بررسی محصولات ارسال می کنند. به سایت هایی مانند “بهترین تلویزیون های زیر 200 دلار” فکر کنید.com. هدف بهبود کیفیت و سودمندی نظراتی است که به کاربران نشان می‌دهیم.”

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

پاسخ در توییتر به طور کلی این اعلامیه را به آرامی دریافت کرد:

بررسی محصول ارزیابی رتبه بندی صفحه

اعلامیه گوگل به یک “ارزیابی خودکار” اشاره می کند که مخصوص بررسی محصول است. همچنین اشاره می‌کند که صفحات بررسی محصول نیز بر اساس سایر فاکتورهای رتبه‌بندی مشترک سایر صفحات وب رتبه‌بندی می‌شوند.

«…توجه داشته باشید که ارزیابی خودکار ما از محتوای بررسی محصول تنها یکی از عوامل متعددی است که در رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌شود، بنابراین تغییرات ممکن است در هر زمان به دلایل مختلف رخ دهد.»

بهترین شیوه های بررسی محصول جدید

گوگل همچنین هشداری پیشرفته داد که دو الزامات بررسی محصول جدید را معرفی خواهند کرد که به وضوح با هدف بررسی های جعلی محصول هستند.

اولین شرط این است که یک بررسی محصول شواهدی را در صفحه ارائه دهد که نشان دهد یک محصول واقعاً رسیدگی و بررسی شده است.

بسیاری از نظرات با کیفیت پایین به وضوح سایت های وابسته هستند که نظرات جعلی را ارسال می کنند که به نسخه های بازنویسی شده مشخصات محصول نزدیک تر است.

شرط دوم این است که بررسی های محصول گزینه های خرید متعددی را ارائه دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

به‌روزرسانی بررسی محصول گوگل بیان کرد:

«کاربران به ما گفته‌اند که به بررسی‌های حاوی شواهدی مبنی بر آزمایش محصولات واقعاً اعتماد دارند و ترجیح می‌دهند گزینه‌های بیشتری برای خرید محصول داشته باشند.

برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود در مورد محصول ارائه دهید.

پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.”

گوگل این بهترین شیوه‌ها را فاکتورهای رتبه‌بندی نمی‌نامد، اما می‌گوید که این «بهترین شیوه‌ها» در به‌روزرسانی بررسی‌های محصول آینده قرار خواهند گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

بنابراین احتمالاً این دو بهترین روش را می توان فاکتورهای رتبه بندی در نظر گرفت.

اسناد جدید به نام نظرات محصول با کیفیت بالا را بنویسید.

صفحه بهترین شیوه ها الزاماتی را برجسته می کند که به نظر می رسد برای ترویج نظرات واقعی و حذف نظرات جعلی طراحی شده اند.

در اینجا یک نمونه است:

  • اندازه گیری های کمی را در مورد نحوه اندازه گیری یک محصول در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا پیشرفت‌هایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیم‌گیری خرید کمک کند.
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
  • برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

ارتقاء بررسی محصولات با کیفیت

بررسی بسیاری از محصولات گران است، مانند کایاک، به همین دلیل است که نظرات جعلی زیادی وجود دارد که تصاویر اصلی محصولات را نشان نمی دهد، زیرا در واقع هیچ کایاک بررسی نشده است.

باید تعجب کرد که آیا این الزامات جدید می تواند با ایجاد واکنش سایت های بررسی جعلی با افزودن محتوا و تصاویر ارزیابی عملی جعلی نتیجه معکوس داشته باشد.

استناد

اطلاعیه به روز رسانی بررسی محصول

به روز رسانی نظرات محصول و سایت شما

بهترین روش‌های بررسی محصولات Google را بخوانید

نظرات محصول با کیفیت بالا را بنویسید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور