بهینه سازی خزیدن و قابلیت کشف Bing • Yoast

یکی از مهمترین جنبه های سئو بهینه سازی خزیدن سایت شماست. موتورهای جستجو منابع تقریباً بی پایانی دارند، بنابراین آنها این قدرت را دارند که هر چیزی را که پیدا می کنند بخزند – و خواهند کرد. اما، این طوری نیست که باید باشد. تقریباً هر CMS نشانی‌های اینترنتی را خروجی می‌کند که منطقی نیستند و خزنده‌ها می‌توانند با خیال راحت از آنها رد شوند. با Yoast SEO Premium 18.6، مجموعه‌ای از افزودنی‌ها را شروع می‌کنیم تا URL‌ها، فیدها و دارایی‌های غیر ضروری را پاکسازی کنیم تا موارد حیاتی‌تر شانس بیشتری برای خزیدن داشته باشند.

خزیدن سایت شما را آسان تر می کند

گوگل و سایر موتورهای جستجو تقریباً هر چیزی را که می توانند پیدا کنند می خزند – همانطور که Joost de Valk بنیانگذار Yoast در پستی در سایت خود ثابت می کند. اما ممکن است سخت باشد که آنها را وادار به خزیدن در چیزی که شما می خواهید آنها بخزند. علاوه بر این، خزنده‌ها می‌توانند بارها در روز بیایند و باز هم چیزهای مهم را انتخاب نکنند. برای هر طرف درگیر – از خزنده‌ها، صاحبان سایت و محیط – چیزهای زیادی برای معقول‌تر کردن این فرآیند وجود دارد. Yoast SEO Premium به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را با کارایی بیشتری بخزند.

در Yoast SEO Premium 18.6، ما اولین افزودنی را به تنظیمات خزیدن خود معرفی می کنیم که به شما امکان می دهد آنچه را که موتورهای جستجو می توانند در سایت شما نادیده بگیرند، بهتر مدیریت کنید. در این نسخه، ما با آن فیدهای RSS نظرات پست در وردپرس شروع می‌کنیم، اما فهرست طولانی‌ای از مواردی داریم که می‌خواهیم به شما در مدیریت آن‌ها کمک کنیم.

سری به جدید ما بزنید تنظیمات خزیدن بخش تنظیمات عمومی Yoast SEO Premium را فعال کنید و اولین افزودنی را برای جلوگیری از خزیدن موتورهای جستجو در فید نظرات پست فعال کنید.

از Yoast SEO Premium 18.6 به بعد، تنظیمات Crawl میزبان کنترل های اضافی است که بر خزیدن تأثیر می گذارد.

این ویژگی برای همه مشترکین Yoast SEO Premium به صورت بتا در دسترس است و ما انتخاب کرده‌ایم که برای هر سایتی فعال نشود. در برخی موارد، هنوز هم ممکن است سایت‌هایی وجود داشته باشند که از این به گونه‌ای استفاده کنند که ما نتوانیم پیش‌بینی کنیم. ما در نسخه‌های آینده گزینه‌های خزیدن بیشتری را – بزرگ و کوچک – ارائه می‌کنیم.

بیایید همه شروع به تمیز کردن خزیدن در سایت های خود کنیم – برای شما، بازدیدکنندگان، موتورهای جستجو و محیط زیست بهتر است. همه با کمک کمی از Yoast SEO Premium. بیا بریم!

برو پریمیوم و دسترسی داشته باشید به تمام ویژگی های ما!

Premium با بسیاری از ویژگی ها و دسترسی رایگان به دوره های SEO ما!

فقط 99 یورو / در هر سال (بر اساس مالیات بر ارزش افزوده) برای 1 سایت

Bing را در سایت خود به روز نگه دارید

Yoast SEO 19.0 و Premium 18.6 همچنین به بینگ کمک می کنند تا نقشه های سایت XML شما را پیدا کند. هفته گذشته، بینگ روشی را که قبلاً نقشه های سایت XML را مدیریت می کرد، تغییر داد. پیش از این، می‌توانستیم با استفاده از یک درخواست HTTP، URL نقشه‌های سایت را به‌طور ناشناس ارسال کنیم، اما بینگ متوجه شد که هرزنامه‌ها به لطف این ناشناس بودن، از آن سوء استفاده می‌کنند. شما دو گزینه برای ارسال نقشه سایت خود به بینگ دارید: پیوندی در فایل robots.txt یا ابزار وب مستر بینگ.

برای در دسترس قرار دادن نقشه های سایت شما برای بینگ، Yoast SEO را به روز کرده ایم تا در صورت تمایل، پیوندی به نقشه سایت XML شما به فایل robots.txt شما اضافه کنیم. این تضمین می کند که Bing می تواند به راحتی نقشه سایت شما را پیدا کند و هر آنچه را که در سایت خود منتشر می کنید یا تغییر می دهید به روز می شود. اگر خودتان یک فایل robots.txt درست نکرده اید، اکنون یک فایل را با پیوندی به فایل sitemap.xml شما اضافه می کنیم. اگر قبلاً یکی را دارید، می‌توانید از طریق ویرایشگر فایل در Yoast SEO پیوند را اضافه کنید.

ما همچنین خود robots.txt را به روز کرده ایم. ما تغییر داده ایم Disallow: /wp-admin/ خط به Disallow:. اطلاعات بیشتر در مورد آن در راهنمای عملی به روز شده ما برای robots.txt در سایت های وردپرس.

همچنین، این ممکن است یک فرصت عالی برای بررسی ابزارهای وب مستر بینگ باشد – بینش های خوبی در مورد عملکرد سایت شما در بینگ وجود دارد.

نمونه‌ای از صفحه اصلی Bings که پیوندهای مناسب نقشه‌های سایت XML را در robots.txt نشان می‌دهد.

سایر پیشرفت ها و اصلاحات

البته، ما دور دیگری از رفع اشکال و بهبود را انجام دادیم. دو مورد وجود دارد که مایلیم در اینجا برجسته کنیم. ما سازگاری با Elementor را افزایش داده‌ایم و اطمینان حاصل می‌کنیم که تجزیه و تحلیل SEO ما به درستی عمل می‌کند.

علاوه بر این، ارزیابی جملات متوالی خود را در تحلیل خوانایی افزایش دادیم. هنگامی که چندین جمله در یک لیست با یک کلمه شروع می شود، هشدار می دهد. ما اکنون محتوا را در فهرست‌ها به گونه‌ای متفاوت مدیریت می‌کنیم، و داشتن نمونه‌های مختلف با یک کلمه دیگر نباید هشدار دهد.

اکنون به Yoast SEO 19.0 و Premium 18.6 به روز کنید

در این نسخه، راه‌های بیشتری برای کنترل خزیدن در سایت شما معرفی می‌کنیم. برای Yoast SEO Premium، ما با یک افزونه کوچک برای مدیریت فید نظرات پست شروع می کنیم، اما در نسخه های بعدی آن را گسترش می دهیم. این ویژگی در نسخه بتا است، بنابراین ما از نظرات شما استقبال می کنیم!

علاوه بر این، ما همچنین مطمئن شده‌ایم که Bing همچنان می‌تواند نقشه سایت XML شما را پیدا کند و چند باگ را با Elementor و تجزیه و تحلیل‌های خوانایی خود برطرف کرده‌ایم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور