به‌روزرسانی‌های لینکدین شامل پیشرفت‌هایی در نتایج جستجو می‌شوند

لینکدین به عنوان بخشی از هدف خود برای ارائه محتوای ارزشمندتر به کاربران، تغییراتی در عملکردهای جستجو و کشف خود ایجاد کرده است.

افرادی که از سایت شبکه حرفه‌ای استفاده می‌کنند اکنون می‌توانند اخبار، موضوعات و گرایش‌ها را از اتصالات خود و همچنین پست‌های مرتبط از دیگر سازندگان خارج از شبکه خود را مشاهده کنند.

تومر کوهن، مدیر محصول لینکدین در یک پست وبلاگی گفت:

“اگر به موضوع خاصی علاقه مند هستید، هنگام جستجوی آن، آخرین بینش ها، نظرات متخصصان و سایر موارد جدید را مشاهده خواهید کرد. از یافتن افراد، جوامع، شرکت‌ها، مشاغل یا محتوای مناسب، اکنون می‌توانید با جستجوی موضوعی که در ذهن دارید، در هر هدف حرفه‌ای پیشرفت کنید.»

کاربران می توانند محتوای مرتبط با جستجوی خود را از کارشناسان و متخصصان همفکر در هر نقطه از شبکه لینکدین بیابند.

این به‌روزرسانی همچنین با جستجوی کلمات کلیدی و نام شخصی که محتوا را به اشتراک گذاشته است، کاربران می‌توانند محتوایی را که قبلاً دیده‌اند، «بازیابی» کنند.

علاوه بر بهبود نتایج جستجو، لینکدین به‌روزرسانی‌هایی را برای نمایه‌های کاربران ارائه می‌کند و یک ویژگی دسترسی جدید را معرفی می‌کند.

ارائه دهندگان خدمات اکنون می توانند نظرات را به اشتراک بگذارند

بررسی ها ابزار مفیدی برای ارائه دهندگان خدمات هستند، به طوری که مطالعات نشان می دهد تا 95٪ از مشتریان قبل از خرید آنها را مطالعه می کنند.

لینکدین اکنون به ۴ میلیون ارائه‌دهنده خدمات خود اجازه می‌دهد تا از نظرات مثبت با اشتراک‌گذاری آن‌ها با جامعه خود بهره ببرند.

کوهن می افزاید:

ارائه‌دهندگان خدمات با به اشتراک گذاشتن نظرات در فید خود، می‌توانند تأثیر یک بررسی واحد را چند برابر کنند و از مزایای توصیه‌های دهان به دهان در سراسر جامعه خود استفاده کنند.»

پیوندهای ارجاع منحصربفرد برای کاربران دارای نمایه سازندگان موجود است

اعضای LinkedIn که از Creator Mode استفاده می کنند اکنون می توانند پیوندهای منحصر به فردی را به بالای نمایه های خود اضافه کنند.

طبق پست وبلاگ، این ویژگی به سازندگان این امکان را می دهد که دید خود را افزایش داده و برند خود را شخصی سازی کنند.

زیرنویس‌های بی‌درنگ برای رویدادهای صوتی راه‌اندازی می‌شود

برای بهبود تجربه LinkedIn برای همه، پلت فرم رسانه های اجتماعی زیرنویس های بلادرنگ را به رویدادهای صوتی اضافه کرده است.

این ویژگی که در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است، در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است.


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور